Vraag

zoenen

  • 21 September 2019
  • 4 reacties
  • 399 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 jaar en heb a l 3,5 maand met een meisje (zei is 13 word nog 14 dit jaar) En we willen allebei nog clooser worden knuffelen en zoenen maar ik weet in hoe ik kan merken dat ze me wil zoenen wat ze zei wel dat ze die kant op wil of is dat gewoon een kwestie van het moment aan voelen

4 reacties

Nou stel....jullie zijn aan het knuffelen....dan ga jij bijvoorbeeld steeds iets dichterbij zitten...

dan leun je naar haar toe, kijk je haar in haar ogen (daar kan je zien of ze het wil of niet) dan kijk je zegmaar soort van naar haar mond en dan ga je ervoor! ze doet het zelf niet omdat ze waarschijnlijk zelf niet weet hoe het moet en ze liever wilt dat jij de eerste stap zet &#x;

dat is wat er is gebeurd in mijn relatie &#x; hoop dat je wat kan met deze info!
Nou stel....jullie zijn aan het knuffelen....dan ga jij bijvoorbeeld steeds iets dichterbij zitten...

dan leun je naar haar toe, kijk je haar in haar ogen (daar kan je zien of ze het wil of niet) dan kijk je zegmaar soort van naar haar mond en dan ga je ervoor! ze doet het zelf niet omdat ze waarschijnlijk zelf niet weet hoe het moet en ze liever wilt dat jij de eerste stap zet <3

dat is wat er is gebeurd in mijn relatie &#x; hoop dat je wat kan met deze info!

Heel erg bedankt voor de info
Badge +1
bij mij kikt m'n vriendin steeds naar me lippen als meisjes dat doen willen ze zoenen en als ze lang zoenen willen ze tongen ik ben trouwens 13
Gewoon doen en ervoor gaan, zorg wel dat het zachtjes doet. Dat is het leukste voor jullie allebei, ik bedoel hiermee: ga stilletjes naar haar gezicht en druk je lippen even op die van haar. Trek je terug en als ze verder wilt zal zij naar jou komen. Trekt zij zich snel terug is het moment voor haar nog niet daar. Als ze het al over zoenen heeft is het aannemelijkste dat ze voor de eerste optie gaat. Geniet ervan! Niet vergeten!
Suc6

Reageer