Vraag

Zoenen

  • 23 April 2018
  • 7 reacties
  • 623 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Hoe moet je zoenen. Ik weer het beetje kort af enzo maar ja. Ik dacht zelf dat het vanzelf wel gaat maar toch wat doe je met je tong en zo


Hpboy123

7 reacties

Heeyy je moet zoenen als je er zelf echt aan toe bent met iemand waar je echt van houdt ik weet dat het heel eng is mijn eerste keer was 3 maanden geleden zorg dat je samen bent en jullie knuffelen of gwn film kijken ofz doe het rustig als je gaat tongen draai je eigenlijk om elkaars tong heen doe dat rustig want geloof me te snel is echt totaal niet fijn en voor de rest gaat zoenen eigenlijk vanzelf ik was daar ook heel onzeker over en wist niet hoe het moest maar het gaat gwn vanzelf geloof me ik hoop dat je hier wat aan hebt
Groetjes xx
Je moet het laten gebeuren. Het is eng maar niet moeilijk. Als je haar gewoon rustig bij de nek of de heup vastpakt en dan weet zij vast ook wel wat er gaat gebeuren en dan is het heel makkelijk.
Hoi!

Jouw vermoeden dat het vanzelf gaat, klopt volgens mij. Als je zoent met iemand waar je van houdt, zal je wel aanvoelen wat je moet doen.

Groetjes
x
Reputatie 2
Badge +2
Thx guys echt bedankt
Gwn proberen, na een paar keer kan je jezelf een pro noemen lol, Dan weet je hoe het allemaal moet
Hier kun je ook wel filmpjes over vinden op YouTube, misschien dat er op wikihow ook wat staat
Maak je ook vooral niet te veel zorgen, voel gewoon voorzichtig met je tong wat je lekker vind, alsof je de anders tong streelt met die van jou

Reageer