Vraag

Zijn jullie ooit al naakt/in ondergoed geweest voor een jongen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ja zoals in het onderwerp al staat, Zijn jullie ooit al naakt/in ondergoed geweest voor een jongen? Hoe oud was je toen?

11 reacties

Badge +5
Ja, ik ook! Vond het de eerste keer, alles uittrekken, wel een beetje spannend omdat ik wist/hoopte dat hij en ik toen met elkaar zouden vrijen en ik door mijn leeftijd nog niet echt mijn vrouwelijke rondingen had zeg maar.
Ik ben ook een jongen van 13. Ik had een echt een HELE SUPER COOLE GEWELDIGE best friend. Hij ging in de zomer vakanties altijd naar een camping. Ik mocht toen ook 2x mee. De eerste keer waren we best jong. 8 ofzo?? Toen gingen we natuurlijk ook douchen. We gingen toen met z'n tweetjes onder 1 douche en zijn moeder stond erbij om ons schoon te maken (zij had nog wel kleren aan)

Helaas zijn we nu uit elkaar gegroeid. Ik ging vorig jaar naar de middelbare, en hij ging naar groep acht. Daarvoor speelde we echt elke dag samen, maar omdat ik ineens zoveel huiswerk had, zagen we elkaar nooit meer...

Maarja, nu weet je wel hoe ik voor het eerst naakt voor en jongen, én voor een meisje die niet in mijn familie zitten was.

??
Ik vul hem maar even in voor een 13 jarige jongen want dat ben ik. Ja ik heb het al 3 keer gedaan gedaan voor mijn beste vriend maar dat was omdat we aan het zwemmen waren. Verder 1 toen ik bij hem ging logeren en dat was omdat ik hem voor de volle 100 procent vertrouwde en als jij dat niet doet zou ik het niet doen. Maar dat is nogsteeds jouw keuze dus succes!?
Vaak zat :$

ik ben 17, voor mij was het voor het eerst toen ik 14 was bij mijn (inmiddels ex-) vriendje, ondertussen ook een aantal friends with benefits gehad en nu weer een vriend :)
En je moet inderdaad wachten tot je er klaar voor bent, maar als je er klaar voor bent is het superfijn om samen elkaars lichaam te ontdekken 😳
Voor mijn (inmiddels ex-) vriend een keer in beha, verder zijn we nooit gekomen.
En een keer bij de schoolarts, voor mij kwam een jongen na mij kwam een jongen, beide hebben mij in beha en onderbroek gezien.
Verder nooit
Nee, ik heb nog nooit helemaal naakt voor een jongen gestaan. Maar as zondag ben ik bij mijn vriend en ga ik voor het eerst sex hebben. Dus dan wel haha 😛
Nee, ik niet. Ik ben 13 dus misschien is dat nog normaal maar ik zou ermee wachten tot je echt helemaal klaar voor bent en het zeker weet dat je het echt wilt. Je kan de tijd namelijk niet terug draaien
Hi Annabel.,

er stond niet bij of het alleen voor meisjes, jongens of jongens en meisjes bedoeld was, dus ik vul hem als jongen maar even in, als je het goed vindt.

ik ben al vaak naakt of alleen in ondergoed geweest voor een jongen. Behalve op het naaktstrand of bij het douchen ook wel bij jongens waar ik seks mee heb gehad.

Douchen en naaktstrand vanaf dat ik klein ben, voor seks vanaf een jaar of 12-13.

Groetjes,
M&M's
Tja bij de eerste keer deed hij tijdens het zoenen mijn shirt en later ook bh uit en dan gewoon beetje voelen. Elkaars lichaam beter leren kennen, voelen en uitproberen. En tijdens seks heb ik ook geen kleren aan haha.
Ja ik was toen 14 (nu nog steeds) voor mijn vriendje.
En toen?
Ja ik was toen 14 (nu nog steeds) voor mijn vriendje.

Reageer