Vraag

zijn er ook blanke jongens die op getinte meisjes vallen ?


Badge

Ik vraag me dit echt af, ik heb namelijk alleen maar blanke vriendinnen ( ik ben zelf getint)  en die krijgen heel veel aandacht van jongens en ik niet echt,   ik heb altijd een beetje het gevoel alsof ik overgeslagen wordt. Hebben meer mensen dit?


13 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey, fenna.2006

 

er zijn zeker blanke jongens die op getinte meisjes vallen. Ik zelf ben er wat minder van maar ze zijn er zeker. Iedereen vind wat anders leuk.

 

ik hoop dat dit je geruststeld

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 2
Badge +1

Ik vraag me dit echt af, ik heb namelijk alleen maar blanke vriendinnen ( ik ben zelf getint)  en die krijgen heel veel aandacht van jongens en ik niet echt,   ik heb altijd een beetje het gevoel alsof ik overgeslagen wordt. Hebben meer mensen dit?

hee ik ben een meisje met een hele lichte huid maar de jongens bij ons vallen ook niet echt voor mij maar juist voor een vriendin die getindter is en we hebben ook een donker getinte tweeling waar ook heel veel jongens op vallen dus ik denk dat het eerder aan de jongens licht dan dat je getint bent bij ons is het andersom dan bij jou maar als de jongens in de buurt jou niet leuk vinden komt er vast wel een keer iemand anders die jou wel leuk vind.

groetjes xx

Hi Fenna2006,

ik ben een blanke jongen en ik val behalve op andere blanke jongens ook wel op sommige getinte jongens. Daar heb jij natuurlijk niks aan, tenzij je een leuke broer hebt misschien, maar ik bedoel het komt wel voor hoor . In mijn oude klas of school zeg maar waren er ook wel jongens die met getinte meisjes verkering hadden en omgekeerd. Jouw tijd komt vast nog wel. Ze weten gewoon niet wat ze missen.

 

Groetjes,

M&M's

Hey,

Ik ben zelf wit en ik vind getinte meiden vaak een stuk mooier dan witte meisjes maar het verschilt per jongen natuurlijk. Meisjes met blond haar, blauwe ogen en witte huid worden helaas nog steeds gezien als het schoonheidsideaal(wat ik zelf heel erg raar vind eig). Maar er zijn ook echt genoeg jongens die getinte meiden mooi vinden.

 

Ik ben een blanke jongen, over het algemeen vind ik blanke meiden knapper, maar dat betekent niet dat ik alle blanke meiden knap vind of alle zwarte meiden lelijk vind, het verschilt per individu.

🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️Hier hier! Lol😅

Ik vind getinte meisjes echt super knap altijd. Vooral van de Aziatische kant.

Je vind vast en zeker wel een leuke jongen one day. Er lopen 7 miljard mensen rond dus je zal vast wel iemand vinden! Soms duurt alleen het wachten zooolllaaangg.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 3
Badge +3

Heyy

Ja natuurlijk! Verliefdheid gaat niet om uiterlijk maar om gevoelens. Mijn zus is ook getint en die heeft ook blanke vriendjes gehad dus maak je geen zorgen. Iedereen wordt verliefd op een andere leeftijd, jouw tijd komt nog wel!

XOXO BreezyOcean

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben zelf ook getint en ik had een witte vriendin. Dus dan kan het vast wel van de andere kant.

Als blanke 15 jarige jongen kan ik zeer zeker zeggen dat jongens op getinte meisjes vallen!

Reputatie 3
Badge +2

Ja hoor! Sommige jongens (niet allemaal natuurlijk) vinden getinte meisjes juist mooier dan blanke! En als een jongen je niet wilt vanwege je huidskleur, is hij je niet waard. 

Hallo

Maak je geen zorgen hoor! Ik ben een jongen en vind getinte meisjes zeker zo aantrekkelijk dan blanke meisjes. Ik weet natuurlijk niet of ik later een getinte vriendin krijg.

Ook ken ik een blank iemand die een donkergetinte vriendin had.

Hopelijk maak je je nu geen zorgen meer.

 

Nou ik ben en meisje en vind getinte jongens juist het leukste 🙂 (ik ben blank btw) en honestly ik denk dat jou tijd nog wel komt :)

Ik vraag me dit echt af, ik heb namelijk alleen maar blanke vriendinnen ( ik ben zelf getint)  en die krijgen heel veel aandacht van jongens en ik niet echt,   ik heb altijd een beetje het gevoel alsof ik overgeslagen wordt. Hebben meer mensen dit?

Hoi Fenna , ik snap wat je bedoelt ik ben 75% nl 10% brits en nog iets van 15% zuid-Amerikaans. Dus ik heb wel vrij steil haar en heb blauw/groene ogen maar ben wel wat getinter dan de meerderheid van mijn vriendinnen. Ik heb tot nu toe alleen maar Nederlandse vriendjes gehad.  En ik denk ook wel dat het per jongen verschild hoor(en smaken veranderen ook kwa type).  Maar goed, ik zou je je er niet te druk over maken, de juiste jongen komt vanzelf wel.

groetjes!! xx

 

 

 

 

 

 

Reageer