Ze twijfelt veel

  • 18 June 2018
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ,

Ik heb sinds paar weken iemand op het oog en diegene vermoed ik ook op mij. Wij plagen en flirten van alles in de klas en het was weekend dus we hadden dorpsfeest en ik had wat gedronken en toen heb ik tegen haar gezegd dat ik op haar ben en vroeg of ze wat te drinken wou en we hadden een leuke avond en die morgen daarna vroeg ze of ik dat echt meende via Whatsapp en ik zei ja ik vind je echt leuk . En toen vroeg ik wat ze van mij vond en ze zei ja ik vind je echt een hele lieve jongen en wat meer maar meer niet , en toen was het weer school en die hele week was ik stil en zei ik niks tegen haar omdat ik me slecht voelde erover en ze vroeg telkens wat er met mij was. Er ging een week voorbij , En hadden we het weer leuk en gezellig
Heb haar laast gevraagd of ze met mij een ijsje wou gaan eten en dat wou ze . Vandaag zat ze steeds aan me en plaagde me veel en als ik naar iemand anders keek zorgde ze ervoor dat ik naar haar keek . Maar het probleem is ze twijfelt steeds, ik heb gezegd vrijdag middag of woensdag middag en zij zei ja woensdag kan ik niet en vrijdag moet ik nog ff kijken ...

Wie kan me helpen ?

3 reacties

Oef, meisjes zijn zo lastig (al zeg ik het zelf, haha) :P
Jullie plagen, flirten en spreken af. Misschien vindt ze je wel leuk, maar wilt ze je eerst beter/goed kennen. Vraag haar nogmaals op date (of spreek haar nogmaals via whatsapp of in real) en vraag haar hoe het nou precies zit. Wees duidelijk dat jij haar erg leuk vindt en eventueel een relatie met haar zou willen (hoeft natuurlijk niet meteen), vraag daarna wat ze van jou vindt en welke relatierang ze wenst te bereiken met jou. Het beste wat ik aan kan raden is om dit in real life te vragen, aangezien je dan emotie erbij ziet.
Verder kan het ook zijn dat jullie gewoon goede vrienden zijn en dat ze vandaar wat plagerig is.

Succes!
Vervolg.

Ik kwam haar tegen met een vriendin van haar bij een dorpsfeest ik heb haar begroet , ,geknuffeld en gevraagd of ze zaterdag ( tijd ) wou afspreken een ijsje halen en nu zegt ze ja euhm ik heb niet zo veel tijd en dat kan niet en waarop die vriendin zij ja ze heeft een nieuwe boy en ik zei zo van ow en wie is dat dan ? En zei zegt ja ( naam )
En toen zei ik ja die ken ik niet en toen zei zij doeiii
Maar op het feest keek ze elke keer me aan of ik niet met een andere meid zat te dansen... en toen kwam een meid naar me toe en pakte men handen en gingen dansen kwam die meid waar ik een oogje op heb eraan en begroette die meid ( ze verstoorde het zeg maar )

Wat moet ik doen ?
Kan iemand me helpen ?

Reageer