Vraag

ze is verliefd op een ander!

  • 31 July 2020
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

het zit dus zo, ik een jongen van 14 jaar zit lekker op instagram te scrollen en ziet dat een klasgenoot live is. Ik ga even kijken en zegt hallo, na een tijdje vraagt ze of ik live wil gaan met haar dus natuurlijk antwoord ik ja en doe lekker mee! Uiteindelijk vroeg ze of ik zin had om te video bellen en deze bel sessie liep uit tot een sessie van een paar uur tot diep in de nacht en de 2e keer gebeurde dit ook alleen deze keer brak ze in tranen uit toen ze het had over hoe ze haar vriendje terug wilde waar ze het mee had uitgemaakt in een miscommunicatie een paar maanden terug. En desondanks ik zo stapel verliefd ben op haar wil ik ook dat zij weer terug is met haar vriendje want ze is constant verdrietig en dat gun je niemand. het gekke is ook dat ze heel de tijd begint over haar string, tieten etcetera als of ze me geil/verliefd wil maken.

Dus mijn vraag is nu, wat moet ik nu? Want ik ben stapel verliefd op haar en zij op iemand anders maar het lijkt ook als of ze mij wilt. ( sorry voor de lap text xx)

 


4 reacties

Heyy

Praat er eens over met haar. Je hoeft niet te zeggen dat je verliefd bent op haar. Je kunt gwn vragen bv'' wrm praat je met mij over je string/tieten terwijl je niet verliefd op me bent'' zoiets in die richting.

Misschien vertrouwt ze je gwn heel veel als gwn vrienden. Ik had ook ooit een best friend (meisje) en wij deelden ook dat soort dingen zonder dat we verliefd waren. Het kan dat het zoiets is, alleen zij weet het.

Groetjs

Badge

Kaas123, hmmm ik weet niet of dat 'werkt' want ik ben ten slotte heel verliefd op haar en misschien komt het een beetje over als of ik niet geïnteresseerd ben in haar. En nou ja misschien als ze dat denkt dat er überhaupt geen kans is om er wat van te maken om het zo maar te zeggen.

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ze praat daar waarschijnlijk met je over omdat ze je vertrouwd als vriend. Ik denk dat ze echt verliefd is op haar ex vriendje. 

Heel lief dat je haar dat vriendje terug gunt. Ik snap de dubbele gevoelens tho.

Het klinkt nu inderdaad alsof ze nog echt verliefd is op haar ex. Ik denk dat jou beste kans is om voor nu even de kat uit de boom te kijken. Laat dat liefdesverdriet van haar maar zakken totdat ze er overheen is. Onderhoud jullie vriendschap in de tussentijd wel goed, blijf close met haar. Na een flinke tijd kan jij dan je slag slaan.

 

Groetjess

Reageer