Vraag

ze heeft me geblokkeerd op Whatsapp, voor geen ene reden

  • 18 February 2023
  • 17 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey Hoi! Ben ik weer. Met een nieuwe Topic, dit keer gaat het over whatsapp en M. (Weetje dit verhaal nog niet, lees mijn vorige topic)

Gisteravond 19:15 had ik dit berichtje naar haar gestuurd:

Hey M, Djego hier!

 

Ik wil even zeggen dat ik jou telefoonnummer heb sinds 14 februari 2023. Van R gekregen, niet voor valentijn, maar omdat ik er zelf om vroeg, Eerst wou ik het aan N vragen, en dat zij ik dus tegen R in een gesprek, zegt R, ik heb M's Telefoonnummer, ik zei serieus?! Hij zei daarop ja. Dus nu heb ik je telefoonnummer, en ik denk als ik iemands telefoonnummer heb, wil ik het diegene snel laten weten.

 

Mocht je naar het schoolfeest gaan, Veel plezier!!, ben daar zelf niet bij omdat ik andere dingen op de planning heb staan.

 

Groetjes, Djego 

 

(Ze las het bericht binnen 1 seconden, en daarna direct geblokkeerd)

 

Ziet iemand hier iets verkeerd aan, al hoe wel M naar R toe ging want hun waren samen op het schoolfeest, en zij van: Heb jij mijn telefoonnummer aan Djego gegeven? Hij zei ja en dat mag hij ook zeggen, ben voor de rest niet boos ofzo

 

Maar een beetje verbaast want ik stuur alleen een appje van joh ik heb je telefoonnummer. Heeft iemand nog een tip/advies let me know!

P.S. Zie haar maandag op school ben benieuwd of ze boos is of dat ze tegen mij praat, van ik vind het niet fijn.

 

Als het goed is staat mn handtekening hieronder. 

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6


17 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @DjegoV , ik denk omdat ze het raar vond dat jij opeens haar telefoon nummer hebt terwijl M dat mischien helemaal niet wou. Zou jij het niet raar vinden als iemand opeens ouw telefoon nummer heeft terwijl je nooit jee telefoon nummer gegeven hebt?, ik denk dat dat het is. Mischien verwacht je dat ze je aardig vind, omdat je haar al kent van de basisschool maar dat hoeft niet perse zo te zijn. Het is gewoon toevallig dat je haar weer tegenkomt en niet perse dat je weer vrienden bent, omdat je elkaar al eerder hebt gezien. Dus mischien wil ze niet eens vrienden zijn. (Dat denk ik he, je moet niet vanuitgaan dat ze jou niet mag enz. mischien is het gewoon wat ik daarvoor zei over dat ze opeens jouw telefoon nummer heeft)

Ik denk niet dat ze boos is, maar ze wilt zeker met je praten enzo over waarom jij haar telefoon nummer hebt. Ik zou niet zeggen van:’hey M!, waarom heb je mij geblockeerd’, want dat zou best akward zijn.

(btw je hebt de echte naam van M in je topic geplaatst, ik weet niet of je dat expres deed maar ik dacht dat je haar M noemde om haar naam anoniem te houden.)

Ik hoop dat ik je kon helpen, groetjes van sinasappelbroodje 

Ik schreef per ongeluk, en zag het niet direct in het oog. Uiteindelijk heeft een moderator dat aangepast. Dus is dat allemaal anoniem, tja ik ben ook nieuw, en wist niet alles, bedankt voor je reactie.

 

Gr,Djego

Maar, ja dat zou kunnen wat jij zegt, en nee ik vind niet erg als iemand mijn telefoonnummer heeft, zou ik juist willen, meer contact hebben met andere 1e jaars of 2e jaars, maar ik bedoel we waren vrienden sinds de bassischool ze praatte altijd tegen mij, en nu op de middelbare nog steeds. Tja ze gaat om met haar vriendinnen maar oke, we spreken elkaar wel eens.maar goed. Ben benieuwd hoe ze maandag reageert en ik ben NIET zo'n persoon van waarom heb je me geblokkeerd blablabla. Maar goed.

 

 

Bedankt Sinasappel!

Reputatie 6
Badge +3

Hey Djego, het is nog niet aangepast. Je kan het zelf ook bewerken door op de 3 puntjes rechts onder je topic te drukken en dan drukken op bewerken, zo kan je hem zelf bewerken.

Grtj, sinasappelbroodje

Ja als ik dat doe zijn de enige opties link naar reactie, of rappoteren

En bij mij staat ie wel aangepast i.v.m. Anoniemiteit

Reputatie 6
Badge +3

oh, dat is raar want ik zie het nog steeds. En ik had bij een andere topic van mij kon ik het ook niet bewerken en ik weet ook niet waarom.

Ik ook, niet, misschien kan een moderator dat aanpassen of zeggen hoe ik het moet aanpassen

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @DjegoV  en @sinasappelbroodje , 

Bedankt voor jullie oplettendheid!  In dit topic stond inderdaad één keer de naam van het meisje genoemd. Ik heb deze weggehaald en vervangen door 'M'. 

Veel plezier op het forum. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Bedankt JanneB!

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Misschien is ze gewoon geschrokken. Ik vind je berichtje niet echt fout of zo. Kun je proberen het irl met haar uit te praten?

Ja dat ga ik maandag, doen want dan zie ik haar in irl.

 

Groetjes! En bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +9

Ze had waarschijnlijk geen zin in contact / interesse

Ze had waarschijnlijk geen zin in contact / interesse

Dat weetje niet. Heb 4 jaar contact met haar en ze praat met mij dus

 

Groetjes! En bedankt voor je antwoord

Reputatie 7
Badge +17

Heel goed. Gewoon ff irl uitpraten. Komt vast goed als je elkaar al zo lang kent

Reputatie 7
Badge +9

Ze had waarschijnlijk geen zin in contact / interesse

Dat weetje niet. Heb 4 jaar contact met haar en ze praat met mij dus

 

Groetjes! En bedankt voor je antwoord

Oh ja sorry, dat had je er ook bij kunnen zetten. Het leek er zeg maar op dat je gewoon uit het niets haar nummer had.

:)

Reageer