Zal ik het uitmaken?

  • 28 January 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Ik heb al een paar maanden verkering met een jongen, waar ik eerst heel verliefd op was, maar nu niet echt meer. Ook merk ik dat ik verliefd ben op een andere jongen, maar ik wil hem niet kwijt als goede vriend. Ik wil het eigenlijk uitmaken, maar hij is depressief en vanwege de lockdown kan het alleen online, wat ik niet zo handig vind om zoiets te zeggen. Hij heeft ook weinig vrienden en wil daarom veel bellen, maar ik heb daar meestal geen zin in/ tijd voor. 

Heeft iemand advies?

Heel erg bedankt!

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anoniempje777,

als je niet meer van hem houdt moet je het uitmaken, ook al is het pijnlijk. Ik zou het echter niet online doen. Dat vindt eigenlijk niemand fijn. Je zou natuurlijk ergens met hem buiten op afstand kunnen afspreken, en als dat lastig gaat toch gewoon bellen. Dan moet je er maar tijd/zin voor maken. Je kan natuurlijk ook tot het einde van de lockdown wachten. Het is maar net wat je fijn vindt. Als je het uitmaakt zeg dan wel iets als dat je hem echt een goede vriend vindt en graag vrienden wil blijven. Het kan dat hij gekwetst is maar daar komt hij wel overheen (ik ken je vriendje natuurlijk niet, dit denk ik maar). 

Ik hoop dat je hier wat aan had.

 

Groetjes, 

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Heey

Als je niet meer verliefd bent zou ik het inderdaad uitmaken. Het is ook niet fijn voor hem als je doet alsof je hem nog leuk vindt. 

Ja het beste is om het in real life uit te maken. Je kan hem hier al van te voren op voorbereiden door te zeggen dat je met hem moet praten. Dan krijgt hij misschien al een beetje een idee en komt het voor hem niet zo onverwachts. 

Als je met hem gaat afspreken zou je kunnen uitleggen wat je voelt of eigenlijk wat je niet (meer) voelt. Je kan hierbij ook uitleggen dat je vrienden wilt blijven.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

succes!!!

 

joeeeeeee

Reageer