Vraag

Zal ik het doen?

• 7 september 2017
  • 23 reacties
  • 800 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen ?
Ik ben verliefd op een nieuw meisje uit mijn klas. Een klasgenoot vroeg in de groepssapp naar de Instagram gebruikersnamen van iedereen. Het meisje waar ik verliefd op ben zei haar gebruikersnaam ook. Ik kwam thuis en ben meteen gaan zoeken. Het account bleek privé te zijn?. Ik kon wel haar staat link zien (sayat.me is een website waarop je anoniem aan iemand kunt vertellen wat je van hem/haar vindt (hoeft niet perse te zijn of je verliefd bent op die persoon)) Zal ik haar een bericht sturen via sayat.me ? Ik wil nog ff een tijdje anoniem blijven (zij weet dus niet dat ik (mijn naam) ben ). Dan weet zij dus dat er iemand op haar verliefd , maar ze weet niet wie. Zal ik het doen?
JelmerHelper

23 reacties

Ben ik vergeten te zeggen wat ik naar haar wil sturen? ik ben echt dom, hier is het

Hoi ........
Ik ben een jongen uit jouw klas, (de naam van mijn klas). Ik wil graag dat je iets weet. Ik ben verliefd op je. (Ik vertel waarom ik haar zo leuk vind). Ik heb toch liever dat je dit niet aan iedereen vertelt. Ik zou het fijn vinden als je dat niet doet.

Een jongen uit je klas

Oké dat was hem
Wat vinden jullie ervan? JelmerHelper
Hoi,
Ik zou als ik jou was niet gelijk zeggen wie je bent. Het is een nieuw meisje dus je weet nooit wat ze doet. Ik zou zeggen dat je verliefd op haar bent, maar nog niet zeggen wie je bent. Wacht de reactie af.
Ik hoop dat ik je kon helpen.
Wat vind je van het tekstje dat ik naar haar ga sturen @IkKanNiksBedenken?
Ik vind het er goed uit zien! Niks op aan te merken.
Ik ga het vanavond sturen bedankt voor je hulp
JelmerHelper
Graag gedaan!
Haar sayat.me accepteert alleen maar reacties van ingelogd gebruikers en ik kan geen account aanmaken. Het is dus niet gelukt.
JelmerHelper
Hoi, misschien kun je dan een anoniem instagram account aanmaken zonder profielfoto, bio etc. En dan DM'en.
Echt super bedankt had ik nog niet eens over na gedacht ga ik doen morgenochtend. Ik ben echt dom?.

JelmerHelper
Badge +3
Niemand is dom... mensen verschillen gewoon!
Graag gedaan! En nee je bent niet dom! Soms kun je gewoon niet op bepaalde dingen komen en dat is niet erg!
Ik durfde niet om haar te dm'en kweenie waarom. Haar sayat.me is nu openbaar dus zal ik het alsnog doen?
Tuurlijk, niet geschoten is altijd mis en anders krijg je later spijt.
Ik heb het gedaan ik kan het niet geloven
Ik heb het gedaan ik kan het niet geloven
En???
Ze heeft nog niet gereageerd / het gezien
+-2 dagen later. Laten we deze maar bij het rijtje afwijzingen zetten. De komende 5 jaar ofzo negeer ik het wel als ik verliefd ben. Het doet me toch alleen maar pijn.
Ach ja ik ben toch te pussy om een meisje in real life te vragen dus wat boeit het nou eigenlijk ook die 45 topics gaan nergens over ik ben er echt helemaal klaar mee
Badge +1
Achjoh wie niet waagt wie niet wint toch kijk mijn topic maar voor je denkt dat mij niks boeit
Het leven gaat inderdaad niet altijd over rozen, ik ben ook al zo vaak afgewezen als een vis en als ik eens een keer een relatie had woonde ze 50 km afstand.
En zoals ZIP al zij, wie niet waagt wie niet wint en dat is altijd zo.
Ik vond het leuk om je te helpen en geef zéker niet op!
Hoi!

Jammer dat ze niet reageert, maar dat kan altijd gebeuren. Ik begrijp dat een meisje uitvragen eng kan zijn, je bent daarom helemaal geen pussy.
Neem je tijd, forceer niets en negeer zeker je liefdesgevoelens niet!

Groetjes
x
Er is gewoon geen andere manier om met een meisje te krijgen dan haar uiteindelijk verkering te vragen. Of wel?
Er is gewoon geen andere manier om met een meisje te krijgen dan haar uiteindelijk verkering te vragen. Of wel?
Skype, whatsapp... Wat ik al 3 keer zei...

Reageer