Vraag

Zal ik haar vragen?

  • 30 December 2019
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Ik zit nu in de eerste klas en er is een meisje die ik heel erg leuk vind(ze is eigenlijk perfect voor mij). We gaan eigenlijk wel vaak met elkaar om, maar toch weet ik nog steeds niet of ik haar verkering zou vragen of niet.

Wat zouden jullie in deze situatie doen?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

hey randomkind

 

ik zou gwn zeggen wat je gevoel zecht en je moet ff  over die drempel heen en dan gaat het wel je moet gwn ff alle moet verzammelen om het te durven zeggen.

 

groeten lorenzo

Heyo,

Je zou om je vermoeden extra te kunnen bevestigen nog is een keer met haar kunnen afspreken. Hebben jullie het echt leuk met elkaar, dan kan je haar dan vragen. 

Lorenzo heeft gelijk het is altijd best spannend om iemand te vragen en toch zou je al je moed bijelkaar moeten rapen en haar vragen. Wees wel voorbereid op een positief en negatieve reactie. Al ze nee zegt, word dan niet boos of ga huilen. Zeg gewoon dat je het begrijpt en ge verder al vrienden. Zegt ze ja dan mag je natuurlijk erg blij zijn en kunnen jullie verder gaan met de relatie plannen.

 

See ya!

Spookyzx. 

Hallo eenrandomkind :)

Je kan het vragen wanneer je er klaar voor bent, ik ben zon type dat eerst checkt of ze echt op me valt en of ze al een vriendje heeft. Je moet gewoon over die drempel heen inderdaad en dan gewoon vragen en kijken wat haar reactie is.

-Dr8gon99

Reageer