wrm kiezen meisjes niet mooiboys?????

• 8 januari 2015
  • 24 reacties
  • 1266 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
soms zie ik knap meisje en dan heeft ze vriendje dat niet eens mooiboy is... wrm kiezen meisjes niet voor mooiboy altijd?????

24 reacties

Heey,

Ik denk dat het dan aan het meisje ligt. Mooiboys lijken vaak niet te vertrouwen en misschien zijn ze het wel maar ze zien eruit als players. Zelf val ik niet echt op de populaire boys en Op de Mooiboys. Omdat ik dan zeker weet dat ik niet èèn van zijn veroveringen ben maar wel iemand heb die echt voor mij gaat
ik zie meisjes als veroveringen. is dit fout?
Meisjes zien als veroveringen is niet de beste manier om over een meisje te denken. 

In ieder geval, ik ben een meisje en ik val gewoon helemaal niet op het "mooiboy" type. Ik vind schattige jongens (dus dun, lief gezicht, liefst een hele witte huidskleur etc) erg aantrekkelijk, en zeker als ze erg lief tegen me doen, me kunnen opvrolijken en humor hebben.  Dus als ik een jongen tegen zou komen die me wil omdat hij me als "verovering" ziet, dan zou ik eerlijk gezegd zo ver mogelijk bij hem uit de buurt willen blijven.

Meiden vinden het fijn als de jongen haar op kan vrolijken, humor heeft en echt om haar geeft,
Gast... niet cool. Je weet duidelijk niet waar liefde om draait...
jij wel dan? wat weet jij ervan?? wie ben jij om dat tegen mij te zeggen !! jij bent ook nog maar 12-18 ofzo?
ik bedoel gwn dan is er een meisje dat knap is en heeft ze vriendje en denk ik ''wow... ik ben veeeel knapper dan hij! hij is geen eens mooiboy''
ja maar dan probeer je haar te veroveren. en je ziet je meisjes als veroveringen en dat is niet waar het om gaat in de liefde
ik kan niet een lieve jongen zijn! ik wil best lief zijn voor meisjes en een echte relatie krijgen, maar ik weet gwn niet hoe ik zo'n lieve jongen moet zijn.
Hey,

Ik wil dat een jongen mij verovert, maar neit als verovering ziet. (Niet dat ik uberhoubt iets met een jongen wil, maar toch).
Voor moonboots lijkt t een spel. Het is neit oprecht.
Ze lijken neit echt van je te houden. 
Ik zou willen dat hij eerlijk tegen mij is. En neit alleen zegt dat uk mooi ben mom mij te krijgen.
Door 'je bent knap en lekker' te zeggen, krijgt neimand me (neit dat iemand dat ooit zegt); zo laag zink ik neit.
Het draait neit alleen om wie knapper is. Hij moet er ook aantrekkelijk uit zien. De uitstraling is belangrijker.

Iedereen kan die lieve jongen zijn.
Als die maar echt verlieft is. Of echt er voor gaat.
Ga neit gelijk voor een relatie.
Dat jij zo knap misschien bent maakt je neit het einde.
Laat zien dat jij daadwerkelijk om de ander geeft.

xx 
Hoe kan je niet knap, maar wel aantrekkelijk zijn? en andersom... als je knap bent, ben je toch sowieso aantrekkelijk?? wat is aantrekkelijk dan voor de meesten?

luister ik weet dat ik niet alles ben doordat ik knapper ben enzo, maar met meisjes is dat toch belangrijk. ik dacht altijd dat het ging om wie de knapste was, drm was ik altijd zo verontwaardigd als ik een knap meisje zie met een jongen die veel minder knap is dan ik XD
Nou ik ben zo'n meisje dat "mooiboys" echt niet ziet zitten.
en dat komt doordat zoals je zelf al zegt, ze het lastig vinden om lief te zijn inplaats van cool.
je kan jezelf niet veranderen, maar je kan wel proberen jezelf te buigen.
porbeer gewoon een keer lief te zijn door iemand een complimentje te geven, een deur voor haar open tehouden en dan zal ze je al veeeeeeel aardiger vinden.

ik ga ook niet met mooiboys om omdat ze mooiboys zijn. 
De naam alleen al, de meeste zijn heel zelfingenomen.
wat voor meisje ben jij dan? ben jij een populair meisje of een minder knap meisje?

ik vraag me gwn af oke, want jij denkt zo over mooiboys dus wil ik weten wat voor meisjes zo denken
Ik vind zelf dat een meisje als verovering zien niet goed is, het komt een beetje over alsof je een object van ze maakt en ze dan van "jou" zijn. Terwijl het toch echt gewoon een mens is met gevoelens.

Als iemand knap is dan ziet hij/zij er goed uit, daardoor hoef jij je nog niet direct tot diegene aangetrokken te voelen. Zodra je ook het gevoel hebt dat je graag bij hem/haar wil zijn en veel tijd met hem/haar wilt doorbrengen en misschien zelfs wel een relatie wil dan word het aantrekkelijk (volgens mij).

Waarom meisjes niet per sé op mooiboys vallen komt denk ik door het volgende, uiterlijk is leuk maar dat gaat er niet voor zorgen dat je bij elkaar blijft. Als je de knapste jongen ter wereld als je vriedje hebt maar je hebt constant ruzie en je kunt nergens over praten, dan is het hoogstwaarschijnlijk geen leuke relatie.
Maar als hij minder knap is maar het is altijd gezellig en je kunt altijd gezellig praten en je houd veel van elkaar, dan is het helemaal niet erg dat hij wat minder knap is.
Daarnaast is knap voor iedereen anders, dege die ik knap vind kan een andere weer afschuwelijk vinden.
Knap is een norm.
Er zijn dingen waaraan je voldoet als je tot 'knap wordt gekozen'.
bv voor een meisje: lang blond golvend haar, borsten cupB/C, kleinen thigh gap. Ff een voorbeeld. Maar zo'n meisje hoeft neit aantrekkelijk te zijn. Misschien heeft ze een blik in haar ogen waardoor jij denkt 'laat maar'. 

Er zullen altijd meiden zijn die voor de knapste jongen gaan.
Maar wil jij zo'n meisje? Of wil jij een meisje die ook echt van je houd? Wil je een assesware voor het meisje zijn, of de liefde van haar leven?

Ik dnek dat populaire meiden sneller iets met populaire jongens willen. Maar meestal xijn dat geen leuke relaties, vind ik.
Bij de 'normaale' jongens en meisjes lijkt alles veel gelievelijker en oprechter. 
Ik zou nooit een mooiboy willen. Gewoon puur omdat hij geniet van mensen hun aandacht en ik daar totaal niet van hou. Mij maakt het niet uit hoeveel volgers ik op twitter heb of hoeveel likes op instagram. Bij die meeste jongens is dat vaak wel zo. Maar wat kan je nou eenmaal met die likes of die volgers? Helemaal niets. Ik wil graag dat een jongen aandacht en tijd in mij stopt en niet in hoe hij er voor andere meisjes uitziet. 
maar wrm... omdat ik mooiboy ben ?!? slaat nergens op .... ik mag toch zelf weten of ik meer aan mijn uiterlijk wil doen en mooi uit wil zien. word ik voor zo'n reden meteen afgekeurd. discriminatie :\

ik keur lelijke meisjes ook niet meteen af en ik ben mooiboy, maar zij geven mij niet eens kans omdat ze meteen vooroordelen hebben...
In mijn ogen gaat 't niet om hoe iemand eruit ziet, natuurlijk is dat een soort aantrekkingskracht.. je wilt natuurlijk wel een verzorgd iemand, maar meeste meisjes vallen op mooie jongens, met een goede binnenkant. Iemand die je niet alleen laat gaan in de nacht, complimentjes geeft.. etc. 

'Lelijke mensen komen soms in een mooie verpakking''
''Mooie mensen komen soms in een lelijke verpakking''
In mijn ogen gaat 't niet om hoe iemand eruit ziet, natuurlijk is dat een soort aantrekkingskracht.. je wilt natuurlijk wel een verzorgd iemand, maar meeste meisjes vallen op mooie jongens, met een goede binnenkant. Iemand die je niet alleen laat gaan in de nacht, complimentjes geeft.. etc.

'Lelijke mensen komen soms in een mooie verpakking''
''Mooie mensen komen soms in een lelijke verpakking''

Bijna iedereen zegt dat uiterlijk niet belangrijk is, maar dat is het onbewust bij sommigen zeker wel!!!!!!!!!

Wat mij dwars zit is dat ik gwn LETTERLIJK word afgekeurd omdat ik er eenmaal beter opzettelijk uitzie (mooiboy)... wat is dit??!?! de omgekeerde wereld??!! het is gwn belachelijk dat meisjes vooroordelen hebben dat ik gwn ff wil fiksen en dat dat alles is alleen vanwege mijn mooiboy uiterlijk.. slaat toch nergens op of wel
het zijn vooral minder mooie meisjes (de verlegen meisjes o.a.) die MIJ afkeuren meteen. ik snap niet wrm, dan wil ik als mooiboy zo'n meisje een kans geven want ze lijkt me leuk om te leren kennen, maar dan heeft zij vooroordelen over mij. wtf moet i kdan doen?!?!

dan probeer ik te veranderen ten opzichte van meisjes, dus niet als verovering te zien, en dan doen sommige lelijke meisjes zo tegen mij. de chimeid doen nooit zo tegen mij... misschien is het beter dat ik het bij chimeid houd, want de lelijke meisjes geven blijkbaar mooiboys niet eens een kans.
Sorry als dit volgende onaardig of aanvallend over komt, maar zo bedoel ik t neit. Ik probeer alleen uit te leggen hou ik er over denk.

Als een jongen een meisje 'een kans geeft' lijkt het net alsof hij bijna een god is en dat het meisje vereerd meot zijn dat ze met hem uit mag. Zij is 'maar een gewoon meisje' en hij is helemaal het einde.
Snap je welk gevoel dat geeft?
Ik zou als meisje het idee willen hebben dat hij helemaal gek van me is en blij dat hij met me uit MAG! 
Natuurlijk moet een meisje een jongen dan ook dat gevoel geven, maar als de jongen het meisje uit vraagt, moet hij, vind ik, laten zijn dat hij t een eer vind voor zichzelf, en neit dat het meisje het een eer zou meoten vinden dat hij het vraagt.

Daarnaast heb je het constand over 'mooie' en 'lelijke' meisjes.
Dan doel je alleen op het uiterlijk neem ik aan?
er zijn verschillende soorten meiden. Sommige meiden gaan uit en hebben tig relaties voor het echt serieus wordt, andere wachten wat langer en zijn op zoek naar iemand van wie ze echt houden
wat jij lelijke meiden noemt zijn denk ik meiden uit de tweede groep. Meiden die neit alleen met uiterlijk bezig zijn. Veel schoonheid is tegenwoordig make up...
als je zo'n meisje het idee van 'eventjes maar' geeft al ze denk ik neit met je uit willen, ze wil iemand die echt van haar houd...

een mooiboyuiterlijk is neit erg, maar het gedrag vind ik afschuwelijk 
ze zijn vaak niet lief en loyaal 

iedereen heeft vooroordelen
daar onkom je neit aan
maar sommige vooroordelen zijn eigenlijk altijd terecht
een bepaalt soort mens is een mooiboy, dat is zo
sommige meisje vallen daar op, andere niet
net zo als een bepaalt soort mensen populair is en wil sijn, en andere niet
Ik ben het met Pheebe eens,

Het is heel goed dat je probeerd te veranderen, maar dat je meisjes eerst als verovering zag zegt iets over hoe je je relaties ziet/zag. Iedereen zal hier een andere mening over hebben maar ik vind dat echt niet kunnen.
Veel meisjes willen niet als een "snel kort vriendinnetje" gezien worden, of als een "verovering", en aangezien veel mooiboys (natuurlijk niet alle) er zo over denken, blijven die meisjes bij mooiboys weg. Dit is weer het verhaal waar een deel van de groep het verpest voor de rest, dat gebeurd helaas altijd.

wat jij lelijke meiden noemt zijn denk ik meiden uit de tweede groep. Meiden die neit alleen met uiterlijk bezig zijn. Veel schoonheid is tegenwoordig make up...
als je zo'n meisje het idee van 'eventjes maar' geeft al ze denk ik neit met je uit willen, ze wil iemand die echt van haar houd...

een mooiboyuiterlijk is neit erg, maar het gedrag vind ik afschuwelijk
ze zijn vaak niet lief en loyaal

iedereen heeft vooroordelen
daar onkom je neit aan
maar sommige vooroordelen zijn eigenlijk altijd terecht
een bepaalt soort mens is een mooiboy, dat is zo
sommige meisje vallen daar op, andere niet
net zo als een bepaalt soort mensen populair is en wil sijn, en andere niet

jaa qua uiterlijk niet de knapste zijn en ook wanneer een meisje niet spraakzaam is vind ik gwn lelijk... is het zo moeilijk om een glimlach op je gezicht te toveren of hoi te zeggen? ik vind gwn asociaal wanneer ik langsloop en een meisje gaat dan meteen naar mobiel kijken alsof ze me niet heeft gezien omdat ze onzeker is of gwn niet sociaal ontwikkeld. Misschien heb je gelijk dat ik mooiboys (ik o.a.) vinden dat het meisje het een eer moet vinden om met mij te praten enzo. Ik heb ook een arrogante koppige persoonlijkheid, maar ik zie mezelf zeker niet als iets bovenmenselijks!

maar hoezo vooroordelen zijn altijd terecht? dus dat minder mooi meisje dat mij afwees na een tijdje zonder me persoonlijk te kennen had gelijk met haar vooroordelen? ik vond haar namelijk echt leuk. (ik geef toe dat ik toen met haar wel vond dat ze het als een eer moest zien dat zij als minder mooi meisje met een mooiboy als ik praatte).

hoe geef ik een meisje het idee dat het niet voor eventjes is dan?
Dat gevoel geven is lastig, zeker als je toch  met een soort negatief vooroordeel begint. Het meisje waar ik nu mee heb kreeg dat gevoel doordat ik heel veel met haar praatte en haar veel complimentjes gaf (die ik ook echt meende). Dan krijgt ze een fijn gevoel bij je en dan kan je kijken of het goed  klikt. Als je er dan achterkomt dat het goed klikt kan je verder gaan en samen aan een relatie beginnen.

Wat in het geval van een negatief vooroordeel lastig is, is dat je er voor moet zien te zorgen dat ze je een kans geeft. En dat zul je moeten doen door te laten zien dat je anders bent dan andere mooiboys, dus dat je echt om haar geeft.
dit is dus de reden dat er meisjes zijn die zeggen dat ze Cristiano Ronaldo lelijk vinden. Dat geloof ik niet.... Ze kunnen gwn niet tegen jongens die veel aan uiterlijk besteden (zoals Ronaldo en jongens zoals ik)

Reageer