Vraag

Wil verkering

  • 15 March 2018
  • 8 reacties
  • 268 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik zoek al heel lang een meisje om mee verkering mee te hebben, alleen wilt niemand mij hebben, ben ik nou lelijk Dan? Wilt iemand me aub helpen

8 reacties

Het kan ook zijn dat de mensen om jou heen überhaupt geen interesse hebben in een partner.
Je kunt het altijd nog tijd gunnen, maar met jouw aangegeven leeftijd zou je datingapps kunnen proberen.
Reputatie 2
Badge +9
Lekker rustig aan doen zou ik zeggen. Ik heb ook geen vriendin (meer). Maar zou ook graag weer een relatie hebben. Nou ben ik niet zo'n iemand die helemaal gek wordt omdat er niemand om me heen met mij een relatie wil.

Op je vraag of je nou lelijk bent? Ja dat weten we niet, kunnen we niet zien. Zoals menspersoon al zei kan je je aanmelden op datingapps of sites.

Daarnaast kan je ook vaker uitgaan met vrienden of zoeken op social media.

Of je wacht gewoon af totdat er iemand op je pad komt?

Gr:Mr. S
Ik herken dit zo erg. Vooral NIET wachten en lekker op meisjes af gaan stappen. Dat werkt het best
Reputatie 2
Badge +9
En dat werkt wil je zeggen?
Om maar te reageren met de afwezigheid van ervaring;

Ik denk dat het er per persoon van afhangt.
Zoals julle beiden al aangeven kun je natuurlijk vrij direct zijn of juist wat meer afwachtend, zolang jij maar doet wat bij jou hoort.
Heb ik het zo goed?
Op een dag komt de ware vinden waar jij je hele leven gaat doorbrengen je hebt geduld nodig geloof me?
Doe het lekker rustig aan je hebt nog alle tijd van de wereld om een vriendin te krijgen, er lopen zoveel mensen rond op deze wereld. Ik zelf heb al heel wat ervaring op het gebied van relaties. super fijne dingen maar ook hele vervelende dingen die je dan ook erg raken van binnen.

Het maakt niet uit dat je nog geen verkering hebt gehad en nee dan ben je niet per definitie lelijk. Liefde moet altijd van twee kanten komen en dat gebeurt vanzelf gewoon.

zelf ben ik op dit moment ook single na een relatie van 8 maanden, ik zit al bijna 6 jaar met een depressie dus heb zelf besloten nu eerst maar eens daaraan te werken en dan kom ik wel een keer weer iemand tegen ik ga er niet op jagen ofz doe het gewoon rustig aan en doe waar ik me goed bij voel.

mijn tip doe waar je je goed bij voelt en maak verstandige keuzes en wacht lekker af... serieus hoe meer onverwachts de liefde komt hoe leuker het is:$
Hoi Milo, ik wil heel graag verkering met een jongen uit mn klas en draai de hele tijd om me heen en ben veel aaediger tegen hem dan tegen alle andere kinderen, maar hij merkt geloof ik nooit wat.., misschien vind een meisje in jouw klas je wel leuk maar laat ze dit anders zien dan jij denkt en zie je het dus niet.

Reageer