wil ik wel of niet met hem?

  • 10 May 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Badge

hey 

ik vind een jongen al een tijdje leuk een we snapte heel veel met elkaar de hele dag.maar na 4 maanden reageerde die wat langzaam en reageerde die ook wat droger en toen later zag ik op ze insta dat die heel veel meisjes volgde en ik zag dat hij en een meisje heel close waren. ze stuurde altijd hartjes naar elkaar. dus ik dacht ik laat hem ik wil niet een relatie verpesten maar toen wou die weer veel praten terwijl zij vokgensmij nog wat hadden.ik heb nooit gezegd dqt ik wist dat hij heel close was met dat meisje.maar zelf zei die dat die single was.na een tijdje merkte ik dacht hij helemaal niet zo lief was hij praatte met veel meisjes tegelijk en was soms best onaardig.ik heb hem toen verwijderd en toen appte die me en we spraken elkaar nog 1 keer per week via instagram maar ik misde hem te veel om niet te praten en hij wou ook blijven praten zei die want toen ik zei doei we spreken elkaar ooit wel wou die gelijk weten wanneer en onthield die dat ook echt. maar dan na 1 dag reageerde die alweer droog en nu mis ik hem heel erg en wil ik weer praten want we waren echt goeie vrienden en we deelde alles en nu altijd als ik hem zie moet ik huilen en elke avond ook ik haal ook allemaal slechte cijfers omdat ik echt in een kick zit door hem en ik slaap maximaal 1 uur per avond

weet iemand wat ik kan doen?

en waarom die misschien zo doet?


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Dir is natuurlijk nooit leuk om mee te maken. Als ik in deze situatie zou zitten zou ik denk hoe neg het ook is vertellen wat je voelt en dan bedoel ik dat je het mist om gezelig te praten. Dit zou een eerste stap kunnen zijn. En aan je verhaal te horen vind je hem echt wel leuk je bent toch wel jaloers als hij met andere meiden praat en afspreekt misschien. Kijk eerst hoe die reageerd op het vertellen van hoe jij je voelt onder het minder praten. Let op zijn reactie daar aan kun je vaak wel zien of hij dit ook vind if dat ie gewoon staat te liegen en zo snel mogelijk weer wat anders wil doen. 

 

Reageer