Wie weet er later al zeker die ie kinderen wil:)))))

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu een klein broertje en ben helemaal dol op hem, hij is 3 jaar:) (ik ben 13) En zou later graag 2 meisjes en 1 jongen willen hebben?
jullie?

54 reacties

k weet niet kindern t zal niet egt handig zijn bij mij toekomstig werk den ben je vaak van huis en da ben je r niet vor ze dan ist wel rot da die kinderendan graotenddeel alleen zijn opgegroeid zondervader
Ik zou 2 of 3 kinderen willen hebben, het liefst in ieder geval 1 meisje. Zelf wil ik scenarioschrijfster worden (met name voor commercials) dus mij lijkt dat als ik af en toe een vergadering heb, ik daarbuiten gewoon thuis achter mijn laptop gewoon aan het werk kan. Hierdoor zou ik ook goed voor mijn kinderen kunnen zorgen, maar zorg ik zelf ook voor een inkomen.
ik zou er graag 2 hebben 1meisj en1jongen http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
ik zou graag 2 kinder willen 1 jongen en een meisje
ik zou graag 2 kinder willen 1 jongen en een meisje

Thats what I want too 🙂 ^^
Btw: Hoop ook op een tweeling:) Mijn vader is ook tweeling en ik ben ook tweeling (allebij eeneiig)
😃
hoi,

grappig dat jullie allemaal kiinderen willen later.

ik moet er eigenlijk niet aan denken om kinderen te krijgen van mijzelf te krijgen.

vind kinderen helemaal fantastisch datwel. alleen om ze zelf te krijgen? dat zie ik niet zo zitten.

ik denk eerder dat ik als pleegouder wil zijn of adopteren. telt dat ook beetje mee? of was het meer de bedoeling kinderen van jezelf?

groetjes
Heej Melina,
Bedoel het maken van de kindjes wil je niet doen?
nee dit is ook goed, leuk trouwens.. hebben die kindereen ook een thuis:D
ik wil denk wel kinderen. maar ik weet neit of ik dan wel vaak genoeg thuis ben als me carriere zou lukken. ik wil acteur worden.
Ik wil later gewoon 1 meisje,
Wil later zelf 2 kinderen.
Liefst gewoon jongen en meisje 
Ik heb een hele grote familie en dan vind ik zo gezellig! Later wil ik 3/4 kinderen. Maar wel echt later. Ik wil graag een eigen bedrijf beginnen en dat gaat toch echt voor.
Ik zou graag 1 meisje en 1 jongen willen hebben 🙂 Ik heb ook een zus (21)
Jaaa ik wil een tweeling graag een meisje xd
of een jongen en een meisjexd
maar als ze maar gezond zijnxxxx
Nee, ik wil later geen kinderen. Gewoon omdat ik toch een slechte moeder zou gaan worden.
Wat ik ontzettend graag wil is een kindje adopteren, maar dat kost ontzettend veel tijd, moeite en ik wens de kinderen een betere moeder toe dan de moeder die ik voor ze kan zijn. 
ik wil graag kinderen vind kleine kinderen echt geweldig het liefst 2 maakt niet uit of het een jongentje of een meisje is als ik er later maar een krijg
Ik wil opzig wel kinderen, maar ht krijgen..... Dt lijkt me een vreselijke ramp!!!!!!!!! Maar dt zie k allemaal nog wel!
Ik wil later een meisje en een jongen en als ze wat ouder zijn en alles gaat goed wil ik een pleeggezin beginnen want ik zit zelf ook in een pleeggezin...
ik zou graag een tweeling willen van een jongen en een meisje. dat jongetje met van die schattige rode krulletjes en een meisje met van die rode haartjes die ik schattig in een staartje kan doen! 
ik wil later wel een fultaime baan dan ben ik 2 dagen in de week (zonder weekend) vrij mischien is dat wel een beetje lastig!
ik kom zelf uit een gezin van 3 en ben dol op kinderen ik ben opgegroeid zonder vaderfiguur in me leven dus als ik de ware vind wil ik graag een groot gezin 4 kinderen ofzo en zorgen dat de kinderen opgroeien met vader 
Ik wil een meisje en een jongen (:
ik denk heel veel na over kinderen, ik heb ook echt een zwak voor babykleding enzo ;$
ik wil later het liefste een jongen en dan noem ik hem Taylor,
dat vind ik een mooie naam.
1 jongen en 1 meisje <3

xx
Badge +17
Ik wil 2 meisjes! :)

PS: Hoort dit niet bij thuis en familie? Want kinderen zijn familie.
Natuurlijk zou ik ooit kindjes willen, maar eerst zou ik graag carriere willen maken. Als ik ooit kinderen zou krijgen.. dan wil ik het wel alles kunnen geven.

Reageer