Vraag

Wie moet er actie ondernemen?

  • 28 January 2020
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Heyy

Oke ik zou de situatie even uitleggen. Iemand vind mij dus leuk en hij zit in de 4e en ik in de 3e. Ik denk ook wel dat ik hem leuk vind alleen wil ik eerst gesprekken hebben met hem want ja dan weet ik het echt zeker. Hij is dus de beste vriend van het vriendje van mijn beste vriendin, dus dat is wel grappig dat ik straks misschien ga met de beste vriend van de vriendje van m’n beste vriendin. Maar nu is het zo we zijn allebei te awkward om actie te ondernemen en een gesprek te voeren. We zien elkaar regelmatig in pauzes maar dan zeggen we soms een woord tegen elkaar en ja niet veel. Ik ging hem dus laatst snappen via chat gwn  en het was echt een raar gesprek, na een minuut was het al voorbij en ik voelde me er zo awkward door. Dus maandag op school gingen ik en m’n beste vriendin hem ontlopen en we gingen naar het vriendje van m’n beste vriendin van ja dat gesprek was raar enz en ze voelt zich nu awkward maar blijkbaar vond hij het niet awkward want die vriend zei dus van hij praatte juist goed over je en vond het wel een goed gesprek. Ik had hem na school nog gezien en andere vrienden van het vriendje van m’n beste vriendin die zijn dus ook vrienden met die gene die ik dus leuk vind en die zeiden ook zo tegen mij van hey heb je fix. Maar dit is m’n vraag: wat moet ik nu doen??? Ik ben echt bang voor een 2e gesprek omdat ik denk dat het weer een super raar gesprek gaat worden en zo wil ik niet overkomen en ja. Of moet ik gaan wachten tot hij zelf eens actie gaat ondernemen? Maar ik ben zelf bang dat er dan niks van terecht gaat komen. 

 

haha ik hoop dat jullie het een beetje snappen en me raad kunnen plegen!! Thnx alvasttt
 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +4

Hij is denk een beetje onzeker en vind het misschien best spannend. Snap of app hem gewoon weer en wees een open boek. Vertel hem wat je hier ons heb verteld. Dan weet je pas zeker of hij de ware is ;)

Ontloop hem niet, wees dan gewoon eerlijk. Hij zal zich daardoor ongemakkelijker en onzekerder over voelen. 

 

Reageer