Vraag

wie kan me helpen?

  • 26 July 2020
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Badge

Ik weet niet hoe k moet beginnen :/

Ik heb dus een vriendin/buurmeisje en er komen altijd veel neefjes en nichtjes daar op bezoek. Nou deze vakantie kwam er dus een neef van haar bij haar logeren voor bijna 2 weken! Er waren nog meer 2 neefjes, laten we zeggen gaap (zijn naam begint met een g en dat kwam als eerst in me op) en tik. Later kwam zijn zusje ook logeren. Mijn buurmeisje had ook nog eens een broertje dus het was een hele drukke boel. En wat bij informatie is dat ze een trampoline haden en die neef van haar heeft een vriendin. Maar het begon allemaal toen ik een ochtend hun tuin in kwam en die neef en gaap op de trampo zaten te springen natuurlijk.  Die neef zei dus steeds " Gaap is verliefd op je he" en dat soort dingen en gaap zei dat over hem. Vanaf dat punt wist k dat een van hun op me was. Een tijdje was er niks aan de hand tot op een dag dat we in een speeltuin aan het spelen waren. Die neven hielden ervan om te spelen met een stuntstep enzo. En we hebben dus zegmaar 2 helingen, 1 schuine en een die recht omlaag ging (vanaf boven gezien). Hij ging dus daar van af en de hele tijd viel hij en zei hij dus van " Zij heeft mij een vloek gegeven!" En dan weer bij naar mij. Het was overduidelijk dat het nep was. Later ging hij me de hele tijd laten schrikken als ik gewoon rustig zat. En wat er ook bij MOET vertellen, is dat al die neven van hem (Ik heb niet verteld dat ze allemaal 9, 10 en 11 zijn en die jongen en ik 12) dat hij op mij was! Ik wist als elk normaal mens niet echt wat k dan moest zeggen, maar ik was zo dom om te zeggen dat ik het al wist. Vanaf toen begon ik verliefd op hem te raken om de een of andere reden. Maar toen ging hij weer naar huis en ik hoopte dat hij me zou vertellen dat hij op me was maat , zij gewoon " doei ***" (mijn naam) :'(. En ik heb alleen zijn Tiktok en zijn insta zit niet in zijn bio :(. 

 En nog het grootste probleem, ik woon in een hele ander stad, en ik durf me buurmeisje niet te vragen naar zijn snap :/

Sorry voor dit supeeeeer lange verhaal maar ik heb help nodigt!!

* ps , ik ben zo'n iemand die in van alles en nog wat gelooft, hij is dus een kreeft, en een filter die vertelde je dus wat het sterrenbeeld van je soulmate is, en 3 keer raden? Het was kreeft :0

En ik was geschokt toen ik mijn maandhoroscoop vond :0000

 


3 reacties

Hoi

 

Ik stel voor dat je je door de sterren laat leiden, je je moed bijeen raapt, en aan je buurmeisje de snap van deze jongen vraagt. Zeg desnoods dat je vragen hebt rond stuntsteps. Op die manier hoeft je buurmeisje niet per se te weten waarvoor je deze jongen zijn contactgegevens daadwerkelijk nodig hebt :slight_smile:

 

Kan je trouwens geen privébericht sturen via Tiktok?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +3

Heyy

Je kan toch een bericht sturen via tiktok? Dan kan je hem om z'n insta vragen. Of trek je stoute schoenen aan en vraag je buurmeisje om z'n snap. Zeg gewoon dat je gezellig wil kletsen.

Succes

XOXO

~BreezyOcean

Badge

Bedankt voor het advies, ik had ook nog geprobeerd om een bericht via Tiktok te sturen maar dat kan alleen als hij me ook volgt. En hij volgt me dus niet :/ En ik heb ook nog een reactie onder een van zijn Tiktoks gezet of hij me terug kon volgen maar hij zit volgens mij niet zo veel op Tiktok 😕

Reageer