(Whatsapp) niet gelezen of ignore hoe verder


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.


Vanochtend om 10 uur meisje gevraagd via whatsapp omdat ik haar niet meer zie of ze keer wat wilde drinken.

Paar minuten later stuurde ze dat ze zou appen als ze klaar was(met werken gok ik)

Ik zei toen is goed.

En rond half 10 nog een keer gevraagd of ze nagedacht had.

Ze is wel nogsteeds online maar bij mijn berichten staan geen blauwe vinkjes.(bij het eerste bericht wel vanaf is goed niet meer)

Ik ben niet geblocked anders had ik geen 2 grijze vinkjes gehad

Ignored ze me nu heel erg. En is er nog kans dat ze gaat reageren?

inmiddels al 24 uur verder nog geen blauwe vinkjes ze is wel online geweest. ik denk bij mezelf stuur even een nee dan weet ik tenminste iets en dat duurt 1 seconden om te typen.

Of dit gewoon achter me laten

33 reacties

Hey,

Ze reaggeert wrl steeds maar met korte zinnen of enkele woorden. Ze vraagt ook niks terug. Dus zal soms nog wat sturen ookal weet ik niet zo goed wat.

Nee dat andere meisje zegde op het laatste moment af
Reputatie 3
Badge +8
Toevoeging;
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die potentiële dubbeldate? Is het überhaupt doorgegaan en zo ja in welke hoedanigheid? Heb je haar nummer weten te bemachtigen? Of betreft dit topic precies hetzelfde meisje?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Bedoelde alleen dat het heel frustrerend kan zijn als alles van 1 kant moet komen. En aangezien je dit niet bij haar kan veranderen moet je het maar accepteren. Ik had beter accepteren ipv aanpassen kunnen gebruiken.
Ik weet niet of het zin heeft om zoveel te blijven sturen als ze soms nieteens antwoordt geeft. Zoals gezegd zou ik het wat rustiger aan doen, maar dit moet je voor jezelf bepalen. Je kunt wel gewoon dingen sturen, maar gewoon de frequentie wat afbouwen.
Maar bedoel je dan wel dingen sturen of niet?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dat begrijp ik heel goed hoor, begrijp mij niet verkeerd. Dat is ook heel vervelend, maar je kunt er niet zoveel aan doen denk ik. Dus dan ‘moet’ je je maar een beetje aan haar aanpassen.
Hoi.


Bedankt voor je uitgebreide uitleg ik snap dat se het moeilijk heeft.

Maar ze resgeerd als ik iets zeg binnen een seconden als ze pauze heedr maar zr vraagt nooit iets terug. Ook als ik niks stuur weet ik dat zij niks gaat sturen dus daar zit ik een beetje mee.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik denk dat je te snel conclusies trekt. Jullie kennen elkaar toch nauwelijks? Je hebt niet gelijk continu contact met iemand. Ze laat duidelijk merken dat ze even moeilijk zit, dus ze heeft sowieso andere dingen aan haar hoofd. Toch geeft ze aan dat ze het niet vervelend vind, dus ik vind dat je te snel opgeeft.

Tussen waar je nu zit en een relatie zit een enorm gapend gat. Dit gat is zeker niet binnen één maand of maanden gedicht. Je kan niet verwachten dat ze net zo enthousiast is als jij. Zoals gezegd zit ze niet lekker en kent ze je nog amper (waarschijnlijk). Vindt je het dan gek dat ‘alles’ nu van jou moet komen? En ja; het kan ook zo zijn dat ze niets in je ziet en nieteens vrienden wilt zijn, maar dit weet je simpelweg niet. Je wilt dat ze jouw vriendin is, maar je bent niet bereidt de tussenstappen te nemen. Je moet echt wat geduld hebben (ook wat betreft reactietijd etc.). Het zal niet van de een op andere dag gepiept zijn.

Ik vind dat je niet zo bezig moet zijn met het leuk vinden etc. Zeker niet als je hebt vernomen dat ze je afgewezen zou hebben. Ga nou eerst proberen enig contact op te bouwen. Je komt er dan vanzelf achter of ze je leuk vindt + je geeft haar de kans je leuk te gaan vinden mocht dit dus niet zo zijn. Ook jij leert haar kennen en misschien veranderd je beeld wel hierdoor. Daarnaast denk ik dat je veel te veel aanwezig bent. Je zegt zelf dat je constant berichten stuurt, terwijl je eigenlijk geen gespreksonderwerpen hebt. Misschien is het verstandig niet zo te pushen en zeker niet als je merkt dat ze een beetje afhaakt. Mocht ze je blijven afhouden heb je gewoon geen keus en zul je het moeten opgeven, maar wees reëel en heb geduld.

Dit was mijn mening dus leg het vooral naast je neer, maar ik hoop dat je begrijpt waar ik vandaan kom. Heb bovendien alleen maar het beste met je voor.
Of geef ik nu te snel op?
Ik heb er ff over nagedacht. Maar ik stop ermee zelf zegt ze niks als ik niks zeg. Dus alles moet van 1 kant komen. Ook heeft ze al iets gezehd tegen een collega want die zei tegen mij jammer dat ze je heeft afgewezen. Maar ze flirt met iedereen
en ik zeg wel constant iets ze reageerd ook gelijk. maar soms lange antwoorden soms niet.

Maarja ik wil dus dat ze mijn vriendin wordt. ik heb echter alleen geen flauw idee of ze me nou leuk vind en me alleen afwees omdat het nu slecht gaat met haar oma.

ook heb ik geen idee wanneer ik het weer kan vragen.
phew. ze vind het niet vervelend ik weet alleen dus niet heel veel gespreksonderwerpen.
nou gevraagd even kijken hoe ze reageerd.
Reputatie 3
Badge +8
'Je moet zeggen als je het vervelend vindt hoor dat ik tegen je praat
Dan zal ik je namelijk niet storen'
Ik heb weer een gesprekje. Maar ik weet niet hoe en of ik mort vragen of ze het vervelend vind. Dat als ze dat vind ik namelijk stoo
Hi Klaas1234567,

@Daan geeft wel goeie tips, dus daar heb ik niks op aan te merken.

Ik denk dat ze vanavond jouw berichtje wel gelezen heeft, maar toen al in bed lag en dat ze moe was en dacht dat als ze zou antwoorden het misschien een heel gesprek zou worden. Terwijl ze eigenlijk beter uit kan rusten. Dan kan ze morgen ofzo, als het haar uitkomt wel antwoorden. Dat kun je eventjes afwachten.

Ze is vast net een goed gevoel gaan slapen na jouw berichtje. Het is altijd fijn als er iemand aan je denkt.

Je kunt altijd zoals @Daan al zei morgenavond, uh oeps herstel, vanavond haar een berichtje sturen of vrijdag.

Je kunt ook iets "aparts" sturen, bijvoorbeeld in de trant van "denk je dat we deze zomer nog een elfstedentocht krijgen?"

Dan denkt ze wsch eerst "Wat? Een elfstedentocht in de zomer???? "

En dan zeg jij "ik weet dat er buiten geen ijs ligt in de zomer, maar ik wilde je aan het lachen maken. Gewoon om je een beetje op te vrolijken door aan iets anders te denken. Omdat ik weet dat je het lastig hebt. En bovendien houd ik van ijs. Zullen we een keertje een ijsje gaan eten? Ik heb het warm en kan wel een beetje verkoeling gebruiken. En jij?"

Ik kon ff niks beters bedenken om haar aan het lachen proberen te brengen.

Vind je het iets??

Je mag het best een heel slecht idee vinden hoor. Ik probeer ook maar wat :)

Groetjes,
M&M's

PS bevalt je nieuwe baantje
Reputatie 3
Badge +8
Een ‘Hey, hoe gaat het?’ kan toch al? Je ziet dan vanzelf of ze trek heeft in een gesprek en of dit gesprek er dus in zit.
Hi,

Ja dat is het hele probleem
Ik weet niet over wat
Reputatie 3
Badge +8
Hmm ja dat moet je niet willen. Misschien moet je dan nu even wachten en haar de kans geven te beginnen. Mocht dat niet het gewenste reslultaat geven begin je dan morgenavond of vrijdag weer over iets anders.
Het gesprek is nu beetje doodgelopen.

Ik vroeg of ze mee ging naar de mac omdat ik toch al ging met een andere collega van haar. Ze is echter a.s zaterdag jarig en dan hebben we het gepland.

Ze vond het wel lief dat ik het vroeg.

Daarna zei ik misschien ander keertje dan je houd het tegoed.

Ze heeft ze wel gelezen maar niet meer op geantwoord.

Weet niet hoe ik nu verder moet gaan zonder dat het een vragenuurtje wordt
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ze verwoordt het alsof het tijdelijk is. Anders had ze je wel direct afgewezen met ‘niet mijn type’ of ‘alleen als vriend’ oid. Tenminste dat mag je verwachten, maar misschien heeft dit weer te maken met het niet durven afwijzen.

Het lijkt erop dat het echt tijdelijk is om weer even tot rust te komen. Jullie praten via whatsapp dus ik zie het op zich wel positief in. Als je er voor haar in deze moeilijke tijd kan zijn, is dat sowieso goed. Kwestie van afwachten nu. Zolang je maar geen verwachtingen hebt..
Ik weet dus niet of het een nee voor altijd is of een nee voor nu maar kan een ja worden
ja idd maar ik had zelfs niet meer verwacht dat ze zou reageren.
Ze zij ook je bent een hele lieve jongen maar moet eerst mijn leven op de rit krijgen.

misschien bedoelt ze dat ze daarna wel iets wilt gaan doen idk.

we praten nu ook wel gewoon via whatsapp.
Niet al te leuk om te horen, maar ze heeft gereageerd en jij hebt een uitleg gekregen.
Dat laatste wil nog wel eens ontbreken.
ze heeft toch nog gereageerd.
ze zei iets in de trant van sorry dat het zo lang duurde.
het gaat nu slecht met haar oma en net uit met haar vriend.

daarna zei ze je bent lieve jongen maar weer eerst mijn leven op de rit krijgen.
Kan maar dr kans is groot dat ze geen interesse heeft

Reageer