(Whatsapp) niet gelezen of ignore hoe verder


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.


Vanochtend om 10 uur meisje gevraagd via whatsapp omdat ik haar niet meer zie of ze keer wat wilde drinken.

Paar minuten later stuurde ze dat ze zou appen als ze klaar was(met werken gok ik)

Ik zei toen is goed.

En rond half 10 nog een keer gevraagd of ze nagedacht had.

Ze is wel nogsteeds online maar bij mijn berichten staan geen blauwe vinkjes.(bij het eerste bericht wel vanaf is goed niet meer)

Ik ben niet geblocked anders had ik geen 2 grijze vinkjes gehad

Ignored ze me nu heel erg. En is er nog kans dat ze gaat reageren?

inmiddels al 24 uur verder nog geen blauwe vinkjes ze is wel online geweest. ik denk bij mezelf stuur even een nee dan weet ik tenminste iets en dat duurt 1 seconden om te typen.

Of dit gewoon achter me laten

33 reacties

Hoi,

Het kan zijn dat ze het leest via haar meldingenbalk (bovenaan het scherm waar ook je wifi, tijd en batterijlading staat). Dan kan ze het wel gelezen hebben, maar dan zie jij waarschijnlijk geen blauwe vinkjes. Misschien krijgt ze heel veel berichten en ziet ze jou er niet staan omdat jij helemaal onderaan staat bijvoorbeeld. Ik zou het anders ook niet weten.

Veel succes,

@X.Anoniem.XxX
Er zijn zat redenen waarom ze het niet gelezen zou hebben, maar ze kan jou natuurlijk ook negeren.
Dat laatste betwijfel ik , want volgens mij is het gebruikelijker om "nee" te zeggen als je ergens geen zin in hebt.
Je kunt altijd nog een bericht sturen om haar aandacht te trekken.
@menspersoon na hoelang paar dagen gewoon? Want heb het nu na 12 uur ong al gedaan?

En wat kan ik dan het beste sturen

Ik dacht iets van
Hey,
We weten allebei waarachijnlijk het antwoord al maar ik ga je toch vragen om te reageren.
Dan kan ik namelijk weer door
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ze heeft waarschijnlijk je berichtjes gezien, maar opent ze gewoon niet. Of dit is omdat ze je niet durft af te wijzen of ze is het oprecht vergeten. Ik neig naar het eerste, maar niemand weet dus laten we geen conclusies trekken. Inmiddels zijn er 30 volle uren verstreken. Meestal reageren jongeren een stuk eerder, zeker als ze constant online is. Dus ik zou niet langer wachten met het sturen van je berichtje. Hoewel ik denk dat je berichtje goed kan zou ik het net anders doen. Dus ik gooi mijn versie hieronder, kijk maar of je aanpassingen wilt doen.

Hey,
Ik heb nog niets van je gehoord dus ik probeer het nogmaals.
Ik vind het niet erg als je niet wilt, maar zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van mij te negeren.
@daan dat is idd een beter bericht.
Ze is wel steeds online. Maar als ze alleen de popup heeft gelezen dan staan ze in whatsapp nog wel met een nummer erachter van het aantal berichtjes
Reputatie 3
Badge +8
Ja precies, dat bedoelde ik met ''maar opent ze gewoon niet''
"Want heb het nu na 12 uur ong al gedaan?"
Dat moet je zelf weten, een dag lijkt mij prima.
Als het zo niet lukt om haar te bereiken kun je het natuurlijk ook op een andere manier proberen.
Kan maar dr kans is groot dat ze geen interesse heeft
ze heeft toch nog gereageerd.
ze zei iets in de trant van sorry dat het zo lang duurde.
het gaat nu slecht met haar oma en net uit met haar vriend.

daarna zei ze je bent lieve jongen maar weer eerst mijn leven op de rit krijgen.
Niet al te leuk om te horen, maar ze heeft gereageerd en jij hebt een uitleg gekregen.
Dat laatste wil nog wel eens ontbreken.
ja idd maar ik had zelfs niet meer verwacht dat ze zou reageren.
Ze zij ook je bent een hele lieve jongen maar moet eerst mijn leven op de rit krijgen.

misschien bedoelt ze dat ze daarna wel iets wilt gaan doen idk.

we praten nu ook wel gewoon via whatsapp.
Ik weet dus niet of het een nee voor altijd is of een nee voor nu maar kan een ja worden
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ze verwoordt het alsof het tijdelijk is. Anders had ze je wel direct afgewezen met ‘niet mijn type’ of ‘alleen als vriend’ oid. Tenminste dat mag je verwachten, maar misschien heeft dit weer te maken met het niet durven afwijzen.

Het lijkt erop dat het echt tijdelijk is om weer even tot rust te komen. Jullie praten via whatsapp dus ik zie het op zich wel positief in. Als je er voor haar in deze moeilijke tijd kan zijn, is dat sowieso goed. Kwestie van afwachten nu. Zolang je maar geen verwachtingen hebt..
Het gesprek is nu beetje doodgelopen.

Ik vroeg of ze mee ging naar de mac omdat ik toch al ging met een andere collega van haar. Ze is echter a.s zaterdag jarig en dan hebben we het gepland.

Ze vond het wel lief dat ik het vroeg.

Daarna zei ik misschien ander keertje dan je houd het tegoed.

Ze heeft ze wel gelezen maar niet meer op geantwoord.

Weet niet hoe ik nu verder moet gaan zonder dat het een vragenuurtje wordt
Reputatie 3
Badge +8
Hmm ja dat moet je niet willen. Misschien moet je dan nu even wachten en haar de kans geven te beginnen. Mocht dat niet het gewenste reslultaat geven begin je dan morgenavond of vrijdag weer over iets anders.
Hi,

Ja dat is het hele probleem
Ik weet niet over wat
Reputatie 3
Badge +8
Een ‘Hey, hoe gaat het?’ kan toch al? Je ziet dan vanzelf of ze trek heeft in een gesprek en of dit gesprek er dus in zit.
Hi Klaas1234567,

@Daan geeft wel goeie tips, dus daar heb ik niks op aan te merken.

Ik denk dat ze vanavond jouw berichtje wel gelezen heeft, maar toen al in bed lag en dat ze moe was en dacht dat als ze zou antwoorden het misschien een heel gesprek zou worden. Terwijl ze eigenlijk beter uit kan rusten. Dan kan ze morgen ofzo, als het haar uitkomt wel antwoorden. Dat kun je eventjes afwachten.

Ze is vast net een goed gevoel gaan slapen na jouw berichtje. Het is altijd fijn als er iemand aan je denkt.

Je kunt altijd zoals @Daan al zei morgenavond, uh oeps herstel, vanavond haar een berichtje sturen of vrijdag.

Je kunt ook iets "aparts" sturen, bijvoorbeeld in de trant van "denk je dat we deze zomer nog een elfstedentocht krijgen?"

Dan denkt ze wsch eerst "Wat? Een elfstedentocht in de zomer???? "

En dan zeg jij "ik weet dat er buiten geen ijs ligt in de zomer, maar ik wilde je aan het lachen maken. Gewoon om je een beetje op te vrolijken door aan iets anders te denken. Omdat ik weet dat je het lastig hebt. En bovendien houd ik van ijs. Zullen we een keertje een ijsje gaan eten? Ik heb het warm en kan wel een beetje verkoeling gebruiken. En jij?"

Ik kon ff niks beters bedenken om haar aan het lachen proberen te brengen.

Vind je het iets??

Je mag het best een heel slecht idee vinden hoor. Ik probeer ook maar wat :)

Groetjes,
M&M's

PS bevalt je nieuwe baantje
Ik heb weer een gesprekje. Maar ik weet niet hoe en of ik mort vragen of ze het vervelend vind. Dat als ze dat vind ik namelijk stoo
Reputatie 3
Badge +8
'Je moet zeggen als je het vervelend vindt hoor dat ik tegen je praat
Dan zal ik je namelijk niet storen'
nou gevraagd even kijken hoe ze reageerd.
phew. ze vind het niet vervelend ik weet alleen dus niet heel veel gespreksonderwerpen.
en ik zeg wel constant iets ze reageerd ook gelijk. maar soms lange antwoorden soms niet.

Maarja ik wil dus dat ze mijn vriendin wordt. ik heb echter alleen geen flauw idee of ze me nou leuk vind en me alleen afwees omdat het nu slecht gaat met haar oma.

ook heb ik geen idee wanneer ik het weer kan vragen.
Ik heb er ff over nagedacht. Maar ik stop ermee zelf zegt ze niks als ik niks zeg. Dus alles moet van 1 kant komen. Ook heeft ze al iets gezehd tegen een collega want die zei tegen mij jammer dat ze je heeft afgewezen. Maar ze flirt met iedereen
Of geef ik nu te snel op?

Reageer