Beantwoord

Wel daten, maar hij wil geen relatie?

  • 26 October 2018
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy everyone.

Oke nou ik zit dus ergens mee. Het wordt een heel verhaal dus bereid je voor hahah

Ik ken dus een jongen al ongeveer 1 jaar, omdat we op dezelfde school zaten (1e t/m 3e klas). Er was een uitwisseling naar Denemarken en hij ging ook mee, daardoor is er voorzichtig al contact ontstaan. (we zijn allebei van dezelfde leeftijd en ik ben nu bijna 16)

Nu een tijd later (we zitten nu in de 4e, en zijn weer op dezelfde school beland) kregen we weer contact en gingen we bijvoorbeeld samen fietsen. Hij was dan ook steeds te obvious aan het flirten.

Ik vind hem dan ook echt leuk.

Een paar weken nadat we weer contact kregen, was er een schoolfeest en daar was ik met een vriendin. Opeens kwam hij dus naar me toe en vroeg of ik wilde dansen. Duss we hebben toen denk ik wel 3 kwartier samen gedanst en dat bleef bij alle anderen natuurlijk niet onopgemerkt. Later gingen we naar boven, waar nog een andere ruimte was en daar was t een stuk rustiger. Al zijn vrienden waren daar en wat ik heel fijn vond, is dat hij zich totaal niet voor me schaamde en me aan iedereen voorstelde.

Nou en nu voel je hem misschien al aankomen, we hebben dus gezoend die avond. Die avond kwam ik er ook achter dat hij mij ook leuk vindt.

Nou na t feest was nog veel drama ivm wat er gebeurd was, maar dat is weer n ander verhaal.

Nu een aantal weken later hebben we al vaker afgesproken en we vinden elkaar echt leuk.

Maar nu is er een probleem. Ik begon dus voorzichtig over hoe hij denkt over relaties en hij vind dat dus niet echt iets. Want dan voel je je zo gelabeld vertelde hij. Hij vind me dus echt leuk en we hebben het heel leuk samen, we doen dingen die koppeltjes ook doen etc, maar een relatie wil hij dus niet, omdat hij dan geen lol kan maken ook feesten bijvoorbeeld als ik er niet bij ben als je snapt wat ik bedoel...

Wat moet ik hiervan denken?

Xxx anoniem
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 October 2018, 16:40

Bekijk origineel

3 reacties

Ik zou als ik jou was met hem afspreken dat als dit doorgaand jij het enigste meisje bent waar hij die stuf mee doet (tenzij je dat niet erg vind)

Waarschijnlijk is hij niet echt klaar voor die vaste relatie dingen en wilt hij gewoon lol hebben met zijn vrienden (wat ook kan tijdens ene relatie maar oke)

Leg gewoon aan hem uit van he een relatie hoeft het niet te zijn maar wel sirieus dus dan kunnen we niet ineens met en ander gaan enzo maar dan kunne we gewoon ons ding doen en samen plezier hebben tegelijk (dat is het zelfde als een relatie maar als je zecht dat het dat niet is terwijl het dat wel is dan denk ik dat hij daar wat meer open voor kan gaan staan.

Dan kan je het altijd nog een echte ''relatie'' noemen👍🏻

Xx❤️
Mijngezien thankss voor je reactie!😊

Ik zal het er wel n xtje met hem over hebben en hopen dat het dan wat duidelijker wordt 😊

Xxx
Okee tijd voor een update:
We hebben nog een aantal keren afgesproken en dat was dan super gezellig. Ik heb hem nu gevraagd hoe het zit tussen ons en hij zegt dat hij nog liever niet in de toekomst wil gaan kijken.
Maar ik ben dus ergens een beetje bang dat hij me misschien alleen maar gebruikt en over n tijdje alsnog laat vallen. Dat hij daarom misschien nog geen relatie wil..

Hebben mensen nog advies? x

Reageer