weet iemand een goede dating site???

  • 18 August 2018
  • 11 reacties
  • 524 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
weet er iemand een goede dating sit voor kinderen van 12 tot 18 ????
(btw dating op het forum mag nie)

11 reacties

Als het goed zijn er geen of enkele datingplatformen voor minderjarigen.
Niet zo heel veilig.
Als het goed is , is "Yubo" een soort van optie.
Mensen hebben het "tinder voor jongeren" genoemd in nieuwsartikelen en ouders zijn erover bezorgd, dus dat lijken mij goede tekens...

Nouja, standaard sociale media zou ook kunnen.
Echter denk ik dat je met 13 jaar wel erg vroeg begint met daten.

"btw dating op het forum mag nie"
Want?
thx voor de tip
Als het goed zijn er geen of enkele datingplatformen voor minderjarigen.
Niet zo heel veilig.
Als het goed is , is "Yubo" een soort van optie.
Mensen hebben het "tinder voor jongeren" genoemd in nieuwsartikelen en ouders zijn erover bezorgd, dus dat lijken mij goede tekens...

Nouja, standaard sociale media zou ook kunnen.
Echter denk ik dat je met 13 jaar wel erg vroeg begint met daten.

"btw dating op het forum mag nie"
Want?

Er zijn WEL datings sites voor minderjarigen
Tinder voor kinder ( ik ben serieus )
@lolasophie2007
Over welke sites spreek je dan?
Voor zover mij bekend is en mij destijds bekend was waren er geen sites voor dating voor minderjarigen.
Hier vind ik inderdaad een artikel over een app genaamd "yellow" die omschreven wordt al datingsapp voor minderjarigen.
Ik zou er echter nog steeds enorm mee opletten... het is niet voor niets dat de meeste datingapps een leeftijdsgrens boven de 18 hebben. Daarnaast is deze app ook helemaal niet gecontroleerd en kan dus eender wie beweren dat ze jouw leeftijd zijn...
Ik vrees dat ik je dus zo'n acht maanden voor was.
"Yellow" is nu al een tijdje de "Yubo" waar ik al over schreef.
Het ding is dat het niet genoemd is als een datingapp.
Dat het zo wordt gebruikt is net wat anders.
Immers zou je dit forum theoretisch ook zo kunnen gebruiken.

Waarschijnlijk zullen de makers argumenteren dat het een sociaal medium is, zoals Instagram.
zou je dat wel doen op een datings site gaan als minderjarige
ook al is het bestemd voor jongeren vaak zitten er mannen/vrouwen met andere bedoelingen op.

waarom zou je je nu al druk maken over daten. ga naar school je sport en spreek af met vrienden je vind vanzelf wel een meid/jongen in jouw omgeving.

daten vind ik persoonlijk iets voor mensen vanaf 18 jaar. je bent jong geniet nog joh.
Oeps, sorry @MensPersoon , had daar inderdaad niet op gelet.
Dan weten we dus nog steeds niet wat lolasophie2007 bedoelt, maar ik denk in dat geval inderdaad ook dat er simpelweg geen zijn... ( wat best wel logisch is).
Zeker als jongere zou je dus best van dergelijke sites geen gebruik maken, het lijkt me allesbehalve veilig.
MyLOL en Spotafriend wordt wereldwijd gebruikt meestal voor vrienden maar je kan er relaties krijgen. Let wel op voor de bots en mensen die naaktfoto’s vragen en je ermee bedreigen als je niet doet wat ze zeggen. Succes

dating-jonger.nl is een goeie site om te daten. het is voor jongeren tot 25 jaar vanaf 15, maar als je in je bio zet dat je jonger bent boeit het niemand.

Reageer