Vraag

Weer verliefd op mijn oude crush

  • 11 January 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik zit ergens heel erg mee. Op dit moment ervaar ik heel veel psychische problemen (burn out verschijnselen door perfectionisme, streverig zijn, prestatie druk en een laag zelfbeeld) en heb ik veel vervelende dingen meegemaakt afgelopen jaar waardoor mijn zelfvertrouwen een grote deuk heeft gekregen. Hiervoor ga ik al hulp krijgen, maar ik denk steeds vaker aan een jongen die ik een paar jaar geleden ontmoet heb en waarmee ik een keer afgesproken heb. Toen had ik ook al last van stress en hij sloeg eigenlijk precies de spijker op zijn kop en vertelde me dat hij van mij hield gewoon om wie ik ben. Ik kon en kan nog steeds niet van mezelf houden maar nu besef ik hoe erg hij mij toen geholpen heeft en hoe lief hij eigenlijk is. Uiteindelijk is het vanwege de grote afstand niks geworden, maar nu besef ik wel dat ik hem eigenlijk heel erg mis, hij hield echt van mij. Toen kon ik dat gewoon niet beseffen, gedachtes als: wie kan mij nou leuk vinden? gaan nog steeds door mijn hoofd. Maar ik wil weer contact gaan leggen met hem, maar ik zou niet weten of dat verstandig is en hoe ik dat moet gaan doen.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

hee

Nouja klinkt als een goed idee om contact met hem te zoeken als je dat wilt. Je zou hem een pje kunnen sturen als je zijn nummer hebt. Of een berichtje sturen via social media. Je zou gewoon iets kunnen zeggen van:  heey, hoe is het? lang niet gesproken. Of gewoon iets ander wat jij wil.  Misschien vindt hij het ook wel leuk dat jij hem een berichtje stuurt.

succes :)

 

joeeeeee

Reageer