we durven niet te praten.....

  • 21 December 2020
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

ewa drerrie's

Ik ben dus verliefd op een jongen en die jongen is ook op mij :) Alleen we appen echt elke avond met elkaar, maar praten nooit op school. Nu is het zeg maar dat ik niet durf te praten met hem op school…. Ik dacht eerst van okee ik vertel het hem wel gewoon, alleen nu blijkt dus dat hij ook niet durft te praten met mij. Ik  wil echt graag met hem praten, maar ik weet dus niet wat ik moet doen….. Heeft iemand misschien een oplossing?

alvast tyy en groetjes van mijjjjjj


6 reacties

Hey, waarom durf je niet met hem te praten? Ligt het aan hem of aan je omgeving?

Badge

Ik vind het gewoon spannend en hij is altijd met de jongens.

Kan je hem niet over app vragen of hij een keertje met jou wil praten op school zonder anderen erbij?

Badge

als je zeker weet dat hij jou ook leuk vind, kan je hem een keer apart nemen en dan vertellen van hé ik vind je leuk wil je verkering met mij? Dit klinkt misschien wel heel makkelijk maar dit is ook maar een voorbeeld/situatie

Badge

Kan je hem niet over app vragen of hij een keertje met jou wil praten op school zonder anderen erbij?

Goed idee! Ik ga hem maar eventjes appen.

Badge

als je zeker weet dat hij jou ook leuk vind, kan je hem een keer apart nemen en dan vertellen van hé ik vind je leuk wil je verkering met mij? Dit klinkt misschien wel heel makkelijk maar dit is ook maar een voorbeeld/situatie

Dankjewel! Ik ga het proberen

Reageer