Vraag

Wat zijn leuke dingen om te doen bij een afspraakje

  • 18 March 2019
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo

ik heb in de meivakantie een afspraakje met een meisje maar we weten nog niet goed wat we gaan doen heeft iemand een idee

alles is welkom

goreten Nick

4 reacties

Hoi

In mei is de kans groot dat jullie geluk zullen hebben met het weer. Een picknick of uitstap naar een bloementuin kan fijn zijn. Naar een pretpark kan ook.

Klassieke dingen als naar de bioscoop zijn ook een optie. Wel handig lijkt me om voor of na de bioscoop samen nog wat tijd door te brengen, zodat er jullie voldoende tijd rest om elkaar beter te leren kennen.

Groetjes
Kenshin
Wat dacht je van samen een spelletje spelen? Monopoly ofzo... Dan weten jullie ook gelijk hoe jullie op elkaar reageren als jullie boos op elkaar zijn. Zorg wel dat je ook wat anders erbij doet.

Persoonlijk, als jongen, zou ik, als ik een vriendinnetje had, over het dijkje lopen. Dat dijkje is eindeloos lang en daar is het erg rustig. Misschien heb jij ook een route in de buurt waar je kunt wandelen? Wandelen tijdens de zonsondergang is namelijk erg romantisch.

Ook zou je een briefje kunnen schrijven en aan het einde van het afspraakje kunnen geven, op je eigen manier, natuurlijk. Misschien zeg je dat ze het briefje pas de volgende dag mag lezen bijvoorbeeld. Je kunt er ook een roos of tulp bij geven.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, zoals onze schoolleiding altijd zegt,
Geen_Naam, de teamleider van alle klassen, grapje...
Wat dacht je van samen een spelletje spelen? Monopoly ofzo... Dan weten jullie ook gelijk hoe jullie op elkaar reageren als jullie boos op elkaar zijn. Zorg wel dat je ook wat anders erbij doet.

Persoonlijk, als jongen, zou ik, als ik een vriendinnetje had, over het dijkje lopen. Dat dijkje is eindeloos lang en daar is het erg rustig. Misschien heb jij ook een route in de buurt waar je kunt wandelen? Wandelen tijdens de zonsondergang is namelijk erg romantisch.

Ook zou je een briefje kunnen schrijven en aan het einde van het afspraakje kunnen geven, op je eigen manier, natuurlijk. Misschien zeg je dat ze het briefje pas de volgende dag mag lezen bijvoorbeeld. Je kunt er ook een roos of tulp bij geven.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, zoals onze schoolleiding altijd zegt,
Geen_Naam, de teamleider van alle klassen, grapje...

Aha leuke reactie bedankt zal er is goed over nadenken
In je vorige topic zei je dat je niet meer goed kon slapen door haar, dat je concentratie helemaal 0 was. Dat kun je natuurlijk ook aan haar vertellen.

Reageer