Wat voor een contact heb ik met dit meisje?

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik heb een leuk contact , en we praten elke dag met elkaar. Tot vrijdag want toen was het onderwerp uitgesproken.
Normaal gaat wordt het onderwerp mee genomen naar de volgende ochtend en zo zet het gesprek zich weer voort.
Bijvoorbeeld ik ga slapen, dan zeg ik : ik ga slapen , slaap lekker", en dan is de reactie ies van dankje, jij ook.
En de volgende ochtend kan ik dan weer zeggen dankje en zo gaat het gesprek door.

Alleen is er sinds vrijdag geen nieuw onderwerp en dacht ik, is kijken of het gesprek niet alleen van mijn kant komt en ze zo aardig is om gewoon alles te antwoorden. Maar tot nu toe heeft ze nog niks nieuwe gezegd..

Is dit een teken dat ze uberhaupt niet meer aan me denkt, of dat ze gewoon niet weet wat ze moet zeggen of iets heel anders?
Wat van contact is dit??

37 reacties

Iemand een idee?
Is dit nou dat ik het gesprek onnodig ophaal, of maak ik te snel conclusies
hey,
ik denk dat ze gwn niks weet om te zeggen, wel heb ik een vraag. Ben jij degene die het gesprek meestal/altijd start of doet zij dat of wisseld dat af. want stel zij start altijd dan zou ik snappen dat ze wacht totdat jij een x begint. maar als het andersom is heeft dit geen toevoeging 
Heyhey,

T hoeft niks te betekenen hoor.
Stuur d'r gewoon wat en kijk hoe ze reageerd.
Anders gaan jullie op elkaar zitten wachten, en dan kom je ook nergens.

liefs,
@Bgamer
Meestal start ik het gesprek, maar zoals ik zei het onderwerp gaat dus door van avond naar ochtend en zo starten we dus allebei het gesprek.

@Pheebe
Ja dat heb ik gisteren gedaan, zo heeft ze verteld dat ze vandaag met trein ergens heen moest.
En nu heb ik het gevoel dat ze alleen met me praat als het haar uitkomt (toen ze in trein zat, appte ze me en hadden we een leuk gesprek, terwijl als ze het druk heeft of andere mensen kan praten ze mij niet zo zal appen, althans zo voelt het)

Trek ik nu weer te snel een conclusie?
Ze zegt altijd dat ze een slecht geheugen heeft, en dat ze vooral van ons gesprek zo weinig onthoud.
Kan dit een reden zijn of is dit meer een smoes en vind ze het praten niet echt leuk , maar om mij niet te kwetsen antwoord ze gewoon terug??
Ik denk dat het een beetje een smoes is.... Misschien heeft ze gewoon geen zin om te praten?
Ik he mensen met wir ik leuk contact heb, en die ik echt leuk vind om te spreken, maar neit 24/7! 
Misschein is zij t constand praatten zat. Maar dat betekend niet dat zij je neit aardig vind ofzo.
E misschien heeft ze inderdaad van 'als ik tijd heb, app ik'
Maar eerlijk is eerlijk, als ik t druk heb app ik ook niet
t is wel 'kinderachtig'als ze alleen apps als er neimand anders online is, maar je weet neit of ze dat echt doet
Ze negeert soms iedereen als ze het praten zat is, dat heeft ze eerlijk toegeven
maar ik denk dat ik weet wat ik moet doen

Bedankt voor je hulp
Ik ben er achter gekomen (denk ik), dat ze alleen appt als ze niemand anders heeft / erg verveeld
Want anders komt ze met smoesjes waarom ze niet kan praten, en negeert ze me gewoon
eigenlijk is ze gewoon een *****, heb het eigenlijk helemaal gehad met haar (voor nu)
is dit verstandig dat ik zo'n lang contact nu weggooi, want ik voel me echt gekwetst en dat heeft ze al wel is eerder gedaan...
As jij het constant neit meer waardevol of fijn vind kan je het contact denk ik beter verbreken.
Leg haar rustig uit waarom je het contact verbreekt.

In je leven moet je constand mensen loslaten.
En als iemand je kwetst moet jij kijken of die ander de pijn nog waard is.

T blijft jou keuze.

Kus,
Ik vind de gesprekken die we hadden altijd heel fijn, ik kon echt met haar lachen
dus weet niet zo goed wat ik moet
Nu heeft ze eergisteren weer iets gezegd , een sorry met vage reden en dat ze druk is voor school.
Op het eerste moment geloof ik dat wel, maar gisteren stuurde ik haar iets terug en reageerde ze binnen 5 min, daarna stuurde ik haar weer wat maar tot nu toe nog geen reactie ( we zijn bijna 24 uur verder) . Ze komt wel online om andere dingen te doen, maar mijn bericht lezen begint ze niet aan.

Is dit nou dat ze geen zin heeft om nog met me te praten, of heeft ze het echt druk met school (maar waarom komt ze dan nog wel online)
Misschien heeft ze steeds kort even de tijd.
Ze heeft dan dus echt geen tijd om echt te chatten, maar ze wil wel even checken wat er gebeurd.

He kan t best denk ik hierover met haar praten.
een berichtje sturen duurt toch echt maar max 15 seconden.
Maar ze op haar school heeft ze morgen een speciale dag waar ze allles uit te kast mogen halen om te feesten etc(soort van afscheid voordat je examens ingaat)
dus denk n iet dat ze het nog heel druk heeft , maar ik zal zien of ze vandaag of morgen nog iets stuurt
Ik ben er achter gekomen dat ze het druk heeft, en dan met andere jongens dingen aan het doen is. (buiten de jongens uit haar vriendengroep)
Dus ik ben meer een reserve contact voor als ze helemaal niks te doen heeft
Het blijft jou keuze
wil jij dit?
Het kan ook nog zijn dat ze hard to get speelt en je jaloers probeert te maken. Ik snap niet waarom sommige dat doen hard to get ik vindt het maar iets doms zo stel je je crush juist teleur
Kijk ik niet dat het zo gaat, ik vind het niet leuk dat ik "back-up"contact ben, of zo voel ik me. Dat ze ondertussen alles met andere jongens doet en als die niks willen of zeggen dat ze dan pas mij antwoord of schrijft.

Maar ik vind het praten dat we doen wel weer leuk, dus het is een beetje dubbel.

Wat raden jullie me aan?

@xmies
daar zit ik soms ook over na te denken, maar ik weet niet hoe ik daar achter moet komen
Dat zku ik ook niet weten :| misschien kan je er opletten hoe ze tegen je doet en tegen andere jongens ?
Dan is ze gewoon zichzelf, althans zo noemt ze het.
Ik zou t niet leuk vinden als iemand zo doet.
Ik zou hebben 'zij is me niet waard' en verder gaan.
je wil toch een eerst keus zijn, geen back up?
stel, je trouwt later met haar, zou je je kinderen dan dit vertellen?
en wat zou jij je toekomstige zoon adviseren als hij in jou situatie terecht komt?
Ik ben het ook wel een beetje met pheebe eens....
Bedankt voor jullie antwoorden!

trouwen doe ik (dnek ik) nooit met haar, omdat ze nooit wil trouwen.
maar laten we zeggen dat ik dat wel doe:

je wil toch een eerst keus zijn, geen back up

Yep, dat klopt

tel, je trouwt later met haar, zou je je kinderen dan dit vertellen?

Ja zeker, al zal haar kant van het verhaal er ook bij komen dit is hoe ik alle feiten interpreteer.

en wat zou jij je toekomstige zoon adviseren als hij in jou situatie terecht komt?

Dat die door moet zetten, want het is mij uiteindelijjk ook gelukt (anders heb ik geen zoon 😛 )
even zonder gekheid , dat kan ik niet. Ik ben heel goed in relatie advies geven, behalve als het over mezelf gaat of een probleem waar ik zelf ook mee zit.

Ik zou hebben 'zij is me niet waard' en verder gaan.

Soms denk ik ook zij is me niet waard, maar dan zegt we weer een paar dingen en dan denk ik (op een of andere manier) misschien is ze het ook wel waard.
Het praten met haar voelt fijn ookal negeert ze aardig vaak (als ik bijvoorbeeld een grap maak waar ze niet tegen kan dan negeert ze me voor de rest van de dag) en dan komt er later een smoes met "Ow , hij gaf niet aan" , "Sorry, mobiel lag aan oplader"

@xmies
Welk punten ben jij het met Pheebe eens
Vooral dat je geen back up bent

Reageer