Wat vinden meisjes nou leuk als ze een leuke jongen tegen komen? (tips please)ss)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Halloo,
Wat vinden meisjes nou leuk als ze een leuke jongen tegen komen? Wat zou een jongen dan moeten doen om indruk te maken?
graag Tips :D:P
(ik ben een jongen)
tyy

27 reacties

haha ik zeg gwn jezelf zijn . niet stoer gaan doen . echt niet . dan ben je dom . haha . maak de meisjes aan t lachen . lachen is altijd leuk 🙂
Babbeltje maken en niet de aap uit hangen. Aantal vragen aan haar stellen.. http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png Vooral niet dat overdreven gedoe.. bah! Je hebt soms van die mensen die gaan op hyves 100 duizend krabbels sturen met ik hou van je.. Gatsie..
OKeee:D bedankt! Maar bijv als je elkaar van een afstandje ziet? dan knipogen een een handkusje?
en JustAgirlx wat vinden meisjes dan grappig:D
thynxx
x
nou eigenijk dat weet ik niet precies ;p haha . als je gwn een grapje maakt is t leuk 🙂 maar wat chantalieee zei ga niet de aap uit hangen .
Handkusje vind ik ook al best overdreven.. Maar ik ga nu slaapie doen en weg troetelen xx
Okeeoke:D:D
hoe oud zijn jullie>?
x
16&13:P:D:D
Hee piepo.. maar heb je nou al gevraagd? http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png
HĆ©hee mij pipo noemen:D (had je het tegen mij????)
Ik weet ik ben een dumass maar waatt heb ik moeten vragen? Of ik al verkering hebt gevraagt?
http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/confused.png
Lief lachen, dus niet de machogrijns, lach naar haar en kijk als ze net langs komt naar beneden (stille hint dat je haar leuk vindt). Geef haar een complimentje en dan niet "je bent lekker" of "zo dat ziet er goed uit". En wees vooral je zelf geef een stille hint door haar toe te voegen op Facebook/Hyves en respecteer of vind af en toe een bericht of foto leuk (niet elke) reageer eens om een gesprek te krijgen..
SUCCES
Mijn tip: als je bij haar op school zit of zo, loop af en toe gewoon een keertje langs haar, of kijk tijdens de pauze eens naar haar. niet te vaak trouwens, anders wordt het misschien wat stalkerig! En idd wat de rest hier al zegt, maak af en toe een grapje, of maak haar gewoon aan het lachen, maar hang ook de aap weer niet uit, doe geĆÆntresseerd in haar (of ben het gewoon 😉 ), lach eens vriendelijk... en zoals je zelf al zei, een knipoogje kan ook nog wel 😉
Ik zou beginnen met een knipoog en een glimlach en als je denkt dat ze het nog niet doorheeft doe het dan nog eens, maar je moet het ook geen 10 keer per dag gaan doen 😉 x
Wat ik leuk vind aan een jongen is dat hij swag heeft ..Ā 
Van die lage broeken en een pet en een simpel shirt =)
Maar iedereen heeft een andere smaak...
meisjes hopen altijd een lieve uitsraling te zien, en ze willen dat een jongen vanaf de eerste indruk haar een beetje bewondert door hoii te zeggen of een gesprek aan te knopen

veel succes x
spontaan zijn , beetje flirten of gewoon haar aankijken , je zou haar vast kunnen houden bij voorbeeld of arm om haar heen slaan maar niet iedereen houd daar van en complimentje geven
OKeee:D bedankt! Maar bijv als je elkaar van een afstandje ziet? dan knipogen een een handkusje?
en JustAgirlx wat vinden meisjes dan grappig:D
thynxx
x


neej, handkusjes sws niet.
dat vinden veel meisjes raar/vreemd, dat kan je beter doen als je verkering hebt :D
maar knipoog werkt wel super goed bij veel meisjes en een charmante smile erbij 😃
geen stoere jongen proberen uit te hangen, en zeker geen glimschoentjes en van die tasjes dragen, je lijkt dan zo'n player en iemand die zich heel stoer en meer dan anderen voelt. volgesmij zijn veel van die jongens alsnog onzeker maar jongens die 'uitkomen' voor hun onzekerheid en lekker zichzelf zijn zijn voor meisjes (geen meisjes die met iedereen zoenen en met duizenden kilo's make-up) veel aantrekkelijker en leuker, meer echt
Ik zeg gewoon je zelf zijn,
En NIET stoerdoen! Ā Dat ik echt een afknapper voor sommige meisjes.Ā 
En af en toe wat grapjes maken of Leuke opmerkingen, gewoon waardoor ze moet lachen 😉
vooral een lieve en gekke kant hebben, ik vind humor belangrijk maar hij moet lief zijn en niet grappen maken ten koste van jou. ook moet hij lief lachen en er wel goed uitzien
gewoon lachen en complimentjes maken (over haar haar bijv.) een beetje flirterig doen vind ik zelf ook altijd wel schattig.
succes xxx
gwn lekker je zelf zijn
en leuke grapjes makenĀ 
maar indderdaad niet de aap uithangen
xdropjesgek1
als aller eerst begin niet met geleuter
wees lief maar niet te lief ( dus geen tas dragen , kus midden van 30 mensen enz.)
geef bv de eerste keer geen kus maar een knuffel als afscheidt
en ga niet stoer doen met vrienden
hang niet de pipo uit en
dan het aller belangrijkste wees je zelf ,want dan kun je weten of ze je verdient
p.s. als ze je toch niet ziet staan al vast een kus van mij
Ik vind dat een jongen zorgzaam moet zijn en vooral humor moet hebben. Het is voor mij echt een win als hij mij aan het lachen kan maken en ik hem.
Ik vind het ook echt noodzakelijk dat hij interesse toont, in plaats van op alles wat ik zeg bijna geen woord terug zeggen. Als ze iets vertelt over haar leven zou ik doorvragen, want dan laat je dus ook zien dat je geinteresseerd bent.
(Mening van 16 jarige meid)
Spontaan zijn, zelfverzekerd en grappig.. compimentjes zijn echt heel handig, maar niet overdrijven.. gewoon: je hebt mooie ogen of, je ziet er leuk uit..
Niet ja je ogen zijn mooi, enje haar en je jasje is leuk.. dat is echt afschrikkend!
als jongens gewoon relaxed zijn enĀ aardig doen vinden de meeste meisjes het al leuk. Probeer vooral niemand te dissen in haar bijzijn en van een afstandje is oogcontact maken en glimlachen al genoeg. Niet gaan knipogen ofzo.

Reageer