wat vinden meisjes leuk in een jongen?

Toon eerste bericht

67 reacties

haha mooi reactie van jou 😛
haha mooi reactie van jou :p

welke bedoel je?
en draagd starwars ding
Haha oke xD
hoe zie jij dr dan uit? 
indiana jones? 😛
Nee net als bobo 🙂
ik ga even eten moet gaan
even google naar BOBO wist niet meer wat dat was, maar oke haha best wel *** dat je niet van de kindertelfoon contact mag zoeken ofzo 
Huh? Wat bedoel je?
gewoon dan denk je dat je wel met die gene kan opschieten het gfoed mee kan vinden en dan mag je geen contact zoeke.
Wil je contact met mij?
weet  niet je lijkt me wel aardig
Hoi 14jarigeboy & g.14jr,

Het forum is anoniem, daarom is er geen contactmogelijkheid. Oók omdat uiteindelijk nooit met zekerheid is na te gaan of iemand goede of kwade bedoelingen heeft. We kunnen de behoefte aan contact tussen sommige forumleden onderling wel voorstellen & begrijpen, maar het is gewoon niet haalbaar.

Letten jullie er trouwens wel op dat jullie niet teveel off-topic gaan?
daar dacht ik zelf ook wel aan alleen is gwn jammer felix 😛 misschien gaat dit inderdaad een beetje te off topic 
Heeii

Ik zelf vind bieberkapsels ook erg aantrekkelijk!:D 
En de kleding vind ik zon beggy beige broek met een V hals wit shirt! Supperleuk!
ook vind ik een uitstraling van een jongen belangrijk , als hij geniet van zijn leven en dat hij op zijn eigen benen durft te staan , en niet stoer probeert te doen.
ook vind ik , dat de jongen lekker fris moet ruiken en eruitzien.

xxxx'. 
Verliefd99
verliefd99 volgens mij bedoel je met de uitsraling het innerlijk ;)
ik vind zelf het innerlijk trouwens belangrijk en uiterlijk natuurlijk ook maar innerlijk het meeste!
ik zou niet met een meisje willen nemen wat heel knap is maar best wel een *****.
Badge +1
wat vinden meisjes leuk in een jongen

wat voor haar bijv

Dat ligt eraan per meisje zelf vind ik een Cameron dallas-achtig kapsel of iets wat daar op lijkt wel leuk

Reageer