wat vinden meisjes leuk in een jongen?

Toon eerste bericht

67 reacties

Ik zou zeggen, laat je adviseren door de kapper. Diegene weet vaak wat bij jou past. Sommige mensen zien er gewoon niet uit met sommige kapsels. En sommige juist wel. Meiden vallen vaak op een sixpack, als je een lekker geurtje hebt en gewoon een leuke, lieve, vertrouwelijke en grappige uitstraling. Probeer niet extra stoer te zijn want dan kom je klunzelig over.
Heb wel borsten en draag al een bh xd en ben 1.53

Haha, ik had 75A toen ik 1.47 was. :3
Oja en trouwens, neem een voorbeeld aan mensen die helemaal in zijn.

- Justin Bieber
- Zayn Malik
- Olando Bloom
- Liam Hemsworth
Wees je zelf.. Maar wat ik het belangrijkste vind is dat een jongen lief tegen me is en me steunt!.altijd! En wat ik ook doe, hij moet er voor me zij. Al moet je wel je grenzen niet hoeven verleggen daarvoor.. En het belangrijkste: je moet jezelf zijn en eerlijk zijn!

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Xx
ik hou van jongens die humor hebben!
ook zou ik als ik jou was respect voor een meisje hebben.
en misschien als tip luisteren naar een meisje als ze problemen heeft

xx
hoooiiii...
ik hou van jongens die zich niet voor doen als een ander
en die lief zijn
en die er voor mij is als ik het moeilijk heb
een jongen die ik vertrouw
ik vind het leuk als hij een beetje een sixpack heeft
ik hou  niet van jongens die echt mega kort haar hebben
xxxxxtwinkel 
ik denk dat de meeste meisje vallen op
lief, aardig, grappig, beetje knap, betrouwbaar, 
maar er zijn ook genoeg meisje die op andere types jonge vallen
en niemand is perfect

xx
iik hou van jongens die zichzelf zijn
Hey ,
uhh , wat voorn haar .. ik ben helemaal gek van bieberkapsels , ik vind dat echt enorm aantrekkelijk :P
hij moet er ook wel verzorgt uitzien..voor de rest maakt het me niet veel uit hoe een boy eruitziet.
als hij maar lief is en grappig , en me steunt door dik en dun ;)
hoop dat je hier wat aan hebt,
xx'C.

idd een bieber kapsel is echt :D, 
maar dan wel die oude en niet die hy nu heeft! 
En als hij maar aardig is en ook tegen andere. 
X peertje
Hey ,
uhh , wat voorn haar .. ik ben helemaal gek van bieberkapsels , ik vind dat echt enorm aantrekkelijk :P
hij moet er ook wel verzorgt uitzien..voor de rest maakt het me niet veel uit hoe een boy eruitziet.
als hij maar lief is en grappig , en me steunt door dik en dun ;)
hoop dat je hier wat aan hebt,
xx'C.

i love jb !!!!!!!!
Qua haar lang, niet korter dan tot de schouders (iets korter maakt niet uit) en een lok is ook wel leuk, het liefst donker haar, of geverfd.
Hij hoeft geen sixpack te hebben, maar ook geen bierbuik, alles er tussen in is goed. (Hoewel ik niet zal klagen als die een sixpack heeft hoor)
Het liefst langer dan ikzelf (ik ben 165cm dus dat is niet zo moeilijk) en hij mag wel een piercing hebben ofzo, kleren niet al te bekakt, maar ook niet al te 'swag' dus geen laaghangende broeken.
als ze een 6pack hebben en bijvoorbeeld een tshirt met vhals dragen en moeten wel af en toe ff een hand door ze har halen maar niet te vaak ofzo want dan lijkt het of ze alleen maar met hun zelf bezig zijn
Altijd lastig, want elk meisje vindt Wat anders leuk, Wat mij betreft maakt haar al helemaal niks uit,
In mijn ogen moet een jongen:
-lief
-grappig
-eerlijk
Zijn, dat is het belangrijkst
en wat vinden meiden van jongens met krullen?
Ik vind krukken meestal schattig, maar ligt helemaal aan het gezicht of het leuk is
Reactie verwijderd, in strijd met de http://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/forumregels-kindertelefoon-3871/ (regel 8 - Reclame) - De Kindertelefoon
@ geileboy

Ik hou van jongens met bruin haar en bruine ogen...so nice
En jij bij meisjes??

❤ myselfx
Ik vind het zelf mooi als n jongen geen lang haar heeft, maar kort tot half lang. Maar niet gemillimeterd. En als je gewoon kort haar hebt, is gel mooi, bij half lang haar NIET. Verder val ik op donker haar, maar dat verschilt natuurlijk per meisjex
ik val meer op jongens met bruin haar , blond haar is niet lelijk ofso maar bruin is mijn voorkeur =$
en ik vind het wel leuk als ze beetje sexy blik hebben
voorderest moeten ze lief zijn en niet te stoer doen
door die kleine dingentjes vind ik een jongen al snel perfect 😳
Volgens mij is het dat als een jongen wat depressiever is dan een ander of dat als hij wat minder "actief" is dan anderen dat een meisje daar al meteen van afknapt. :S
Leuk om te horen over dat kapse  xjebarbie hihi x
lolz natuurlijk jb weer ;o
ik heb bruin haar bruine ogen 1.84 ben eerlijk en kan goed luisteren wel beetje verlegen 😳
En draagd starwars ding 😛
😛 die foto is oud en mn gezicht zie je niet 😛

Reageer