wat vinden meisjes leuk in een jongen?

• Anonymous
  • 0 reacties
wat vinden meisjes leuk in een jongen

wat voor haar bijv

67 reacties

Hey ,
uhh , wat voorn haar .. ik ben helemaal gek van bieberkapsels , ik vind dat echt enorm aantrekkelijk :P
hij moet er ook wel verzorgt uitzien..voor de rest maakt het me niet veel uit hoe een boy eruitziet.
als hij maar lief is en grappig , en me steunt door dik en dun ;)
hoop dat je hier wat aan hebt,
xx'C.
dat verschild(t) per meisje maar ieder meisje vind het leuk als ze met een jongen kan lachen
Hey ,
uhh , wat voorn haar .. ik ben helemaal gek van bieberkapsels , ik vind dat echt enorm aantrekkelijk :P
hij moet er ook wel verzorgt uitzien..voor de rest maakt het me niet veel uit hoe een boy eruitziet.
als hij maar lief is en grappig , en me steunt door dik en dun ;)
hoop dat je hier wat aan hebt,
xx'C.

bedankt voor de reactie
@geileboy
no prob.
x
En gemilimeterd?
ik hou niet van gemilimeterd, maar het ligd er naruurlijk aan of het kapsel past bij de jongen die eraan zit,
ik zelf ben gek op surfkapsels of 'out-of-bed-look'.
maar de jongen moet gewoon een leuk gezicht hebben of een spontane uitstraling en lekker in het leven staan en genieten,

of net dat 'iets' wat je zo aantrekt, dan hoeft het helemaal geen speciale jongen te zijn ofzo'
verder is een sixpack natuurlijk leuk, of een sexy lach en er lekker verzorgd uitzien of goed ruiken.
vind het wel een enorme afknapper als jongens roken of stoer doen over drank en hoe cool ze wel niet zijn, van die patsters, bah

duss, just be yourself
Zelf vind ik bieberkapsels ook heel erg mooi, zelf maakt het mij niet uit hoe een jongen eruitziet als hij maar betrouwbaar is & lief tegen me. Dat hij naar me luistert & me zal begrijpen, me zal steunen in moeilijke tijden en dat hij niet verder wil gaan dat dat ik wil.
En gemilimeterd?

Dat ligt eraan als je echt al gewoon vollwassen uitziet en een mooie kaaklijn hebt kan het wel heel sexy zijn
Hooii,

Ik val op jongens met zwart haar. Ik heb zelf ook een vriendje en hij heeft een sixpack en zo`n ''out-of-bed-look''.
Echt zo sexy. Maar elk meisje valt weer op andere jongens. Maar mijn allergrootste tip: Blijf jezelf.

Hopelijk heb je hier wat aan

xJustMe
ik vind het belangrijk dat een jongen aardig is, humor heeft, blond haar, niet te lang, een sixpack ofzo. niet te dik of te mager. niet te veel puisten. niet te ver willen gaan. niet te lelijk maar ook niet dat ie uren voor de spiegel moet staan.
ik heb zelf een vriendje, en hij heeft een klein beetje bieberkapsel, maar dan een beetje wilder(met gel, dat je echt van die losse plukken heb en niet een stuk haar zegmaar),.. hij heeft een lief lachje, met een kuiltje, en dat vind ik zelf ook wel leuk staaan bij jongens. ik kan gewoon lekker goed met hem praten, hij luistert ook gewoon naar me als ik er gens mee zit ofzo en helpt me dan, en daar ben ik ook wel blij mee:)
hhoop dat je er wat aan hept;)

xxx
ik val op jongens die sportief zijn en gewoon zichzelf bliven dat is voor mij het belangrijkste, ook moeten ze eerlijk zijn!!!
wat vinden meisjes leuk in een jongen

wat voor haar bijv

eumm wat ik leuk vind aan een jongen?
ik vind het wel belangrijk of hij lief, leuk, aardig en knap is!!
en het kapsel.... dat maakt mij niet veel uit!!!
xxxxx
ik houd niet zo veel van bieberkapsels, oook niet tekort,maar beetje tussin xd
wat ik leuk vind bij een jongen is vooral zijn charakter hij moet lief spontaan en vooral aan dacht aan mij hebben en moet geen justinbieber haar hebben meestal een kuif met gel ofsoo en er verzorgt uit zien xx
Ik val op kleine jongens met blond haar en mooie blauwe ogen en een beetje dik xd
Ik val op kleine jongens met blond haar en mooie blauwe ogen en een beetje dik xd

Ik ben lang en een beetje dik 😃 xd
Hahaa oke is goed XD maar ben al verliefd
Hahaa oke is goed XD maar ben al verliefd

Kan altijd veranderen he XD maar nee ff serieus je bent net 12.. dus je hebt waarschijnlijk geen borsten en bent 1.40 ofzo
Heb wel borsten en draag al een bh xd en ben 1.53
J*zus, dat is zowat 40 cm kleiner dan mij 😮 XD
Wtf xd ben je 1.90? X
Nee, ongeveer 1.88 😛
Veel meisjes zijn helemaal verliefd op Harry Styles. ( Ik vind hem ook heel knap).
Hij heeft een mooi uiterlijk en veel meisjes zijn dol op zijn haar.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

x
Feynoorder xd cool jaa

Reageer