Vraag

wat vinden meisjes leuk aan jongens(voor de meiden)

  • 30 May 2023
  • 8 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  1. waar kijk je het eerst naar als je een jongen ziet
  2. wat maakt meer uit voor jou? uiterlijk of innerlijk??
  3. wat vinden jullie nou sexy aan jongens?
  4. hou je meer van open of verlegen jongens?
  5. wat heeft een jongen nodig om iemands crush te zijn?
  6. moet de jongen normaal zijn of een bepaalde eigenschap hebben? zoja, welke?

 

dit was m vul dit eerlijk in!!!


8 reacties

  1. waar kijk je het eerst naar als je een jongen ziet

 eerst naar het uiterlijk wel.  

  1. wat maakt meer uit voor jou? uiterlijk of innerlijk??

 uiterlijk laat iemand komen en innerlijk blijven.  Ik moet iemand wel aantrekkelijk vinden,  maar als hij niet leuk is, is het snel klaar. 

  1. wat vinden jullie nou sexy aan jongens?

 Als ze zelfverzekerd zijn.  Sportief.  Qua uiterlijk een mooi koppie. 

  1. hou je meer van open of verlegen jongens?

 meer van open jongens.  Maar ik ben zelf ook vrij open en druk. 

  1. wat heeft een jongen nodig om iemands crush te zijn?

ja dat kan ik niet zeggen.  Ik vind iemand leuk of niet.  Het is niet echt te benoemen wat dat nou precies in zit.  Maar ik hou wel van jongens die confident zijn.  

  1. moet de jongen normaal zijn of een bepaalde eigenschap hebben? zoja, welke?

wat bedoel je? Normaal? Hij niet iig niet heel raar zijn ofzo.  Ik vind jongens die iets goed kunnen wel aantrekkelijk.  

dit was m vul dit eerlijk in!!!

 

Reputatie 4
Badge +2
  1. waar kijk je het eerst naar als je een jongen ziet

Uiterlijk toch wel.​​​​​​​​​​​​​

  1. wat maakt meer uit voor jou? uiterlijk of innerlijk??

Innerlijk zal voor mij altijd belangrijker blijven, maar iemand moet wel een beetje knap zijn.

  1. wat vinden jullie nou sexy aan jongens?

Mooi gezicht, beetje sportief

  1. hou je meer van open of verlegen jongens?

Dat maakt me niet zoveel uit. Ik ben zelf best wel verlegen.

  1. wat heeft een jongen nodig om iemands crush te zijn?

Zoals ik al zei, beetje knap zijn en een goed innerlijk maar het is niet zo dat een jongen aan een heleboel eisen moet voldoen om mijn crush te zijn.

  1. moet de jongen normaal zijn of een bepaalde eigenschap hebben? zoja, welke?

Nee dat maakt me niet echt uit.

 

dit was m vul dit eerlijk in!!!

 

Reputatie 7
Badge +6
  1. waar kijk je het eerst naar als je een jongen ziet Z'n ogen en haar denk ik
  2. wat maakt meer uit voor jou? uiterlijk of innerlijk?? Ik heb liever een niet zo opvallend knappe jongen die lief en zorgzaam is dan een jongen die super knap is maar heel gemeen is ofz
  3. wat vinden jullie nou sexy aan jongens? Ik vind altijd suoer lief als jongens moeten blozen
  4. hou je meer van open of verlegen jongens? Ik hou van open jongens, maar bescheiden jongens zijn ook leuk!
  5. wat heeft een jongen nodig om iemands crush te zijn? Ik denk wel een beetje knap, grappig en zorgzaam
  6. moet de jongen normaal zijn of een bepaalde eigenschap hebben? zoja, welke? Nee maakt me niks uit:)

 

dit was m vul dit eerlijk in!!!

Liefs x Banaantje <3

Badge
  1. waar kijk je het eerst naar als je een jongen ziet

zn haar/gezicht

  1. wat maakt meer uit voor jou? uiterlijk of innerlijk??

innerlijk maar uiterlijk is ook belangrijk

  1. wat vinden jullie nou sexy aan jongens?

sws als ze lekker reuken, langer zijn, intresse tonen maar niet te klef, goede kledingstyle. en het belangrijkste is als ze beetje weten hoe dingen moeten de leiding nemen zeg maar ook al heb je eig geen iedee doe dan alsof ofz ik persoonlijk val op jongens die meer ervaring hebben dann mij.

  1. hou je meer van open of verlegen jongens?

open maar verlegen is ook niet erg als ik me maar confertabel voel bij je.

  1. wat heeft een jongen nodig om iemands crush te zijn?

niet iets perse het is bij iedereen anders maar als je een goede parfum heb ben ik snel meteen nieuwsgierig wie dat is enz. toon gw intresse maar doe zeker niet te klef!

  1. moet de jongen normaal zijn of een bepaalde eigenschap hebben? zoja, welke?

idk wees gw jezelf dan kom je het verst denk ik.

Reputatie 7
Badge +4

Allemaal thx voor de lieve antwoorden❤️ 

Miss kan je m bewerken en erbij zette hoe oud je bent ofz want als meisjes 17 zijn ofz dan is dat een erg groot verschil met mij(ik ben 12)

Reputatie 3
Badge +1
  1. waar kijk je het eerst naar als je een jongen ziet
  2. wat maakt meer uit voor jou? uiterlijk of innerlijk??
  3. wat vinden jullie nou sexy aan jongens?
  4. hou je meer van open of verlegen jongens?
  5. wat heeft een jongen nodig om iemands crush te zijn?
  6. moet de jongen normaal zijn of een bepaalde eigenschap hebben? zoja, welke?

 

dit was m vul dit eerlijk in!!!

  1. Zijn gezicht
  2. Beide, ik wil een jongen die er goed verzorgd uitziet maar ik vind het ook belangrijk dat ze veel zelfvertrouwen hebben
  3. Dat ze biologisch sterker zijn
  4. Verlegen jongens zijn schattig
  5. Zelfvertrouwen en een manier met woorden
  6. Mij maakt niet uit zolang hij aardig is 💗

Na een bepaalde tijd kan je het bericht niet bewerken. Ik ben 15 btw

Reputatie 7
Badge +6
  1. waar kijk je het eerst naar als je een jongen ziet Z'n ogen en haar denk ik
  2. wat maakt meer uit voor jou? uiterlijk of innerlijk?? Ik heb liever een niet zo opvallend knappe jongen die lief en zorgzaam is dan een jongen die super knap is maar heel gemeen is ofz
  3. wat vinden jullie nou sexy aan jongens? Ik vind altijd suoer lief als jongens moeten blozen
  4. hou je meer van open of verlegen jongens? Ik hou van open jongens, maar bescheiden jongens zijn ook leuk!
  5. wat heeft een jongen nodig om iemands crush te zijn? Ik denk wel een beetje knap, grappig en zorgzaam
  6. moet de jongen normaal zijn of een bepaalde eigenschap hebben? zoja, welke? Nee maakt me niks uit:)

 

dit was m vul dit eerlijk in!!!

Liefs x Banaantje <3

Ik ben trouwens 12 jaar:)

Reageer