Wat vinden meisjes leuk aan een jongen?

  • 6 December 2017
  • 9 reacties
  • 435 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat vind een meisje nou aantrekkelijk aan een jongen? Uiterlijk en innerlijk.
Ik ben bijvoorbeeld:
1.80 m
Donkerblond haar, met de haarstyle van Zac Effron.
Een gezicht met wat puistjes ?
Casual kleding
Blanke huidskleur
Rustig
Niet zo'n prater ?
Zorgzaam
Ik speel gitaar
Hou van Netflix
Ben een YouTuber

Zijn dit goede eigenschappen? Of is er bijvoorbeeld iets qua kleding of activiteit wat ik beter zou kunnen aanpassen om aantrekkelijker te worden?

9 reacties

Gitaar is vgm altijd een +punt. Je kent wel die cliché kampvuren enzo. De gast met een gitaar krijgt alle chicks. (Dit is geen garantie, ik denk zeg het er maar even bij)
Ik ben hetero jongen, dus weet er niet veel van, maar als je gwn jezelf bent is meestal het best. Tenzij je een enorme dipshit bent natuurlijk. Maar als je iemand 'speelt' kom je meestal niet goed over. Daarom alleen al kan je het best jezelf zijn.
Hee,
Wees gewoon lekker jezelf!! Dat is al leuk genoeg! Maar gitaar spelen is idd al een pluspunt!

Xx Jacky
Ja dat vind ik ook wees je zelf.
Als je je Andes voor gaat doen dan vind ze jou
Niet leuk maar iemandanders

Gr
Ik vind het vooral lekker als je een geurtje op hebt fsoo
nou een min punt is als je vies ruikt of grof taal gebruik hebt
en pluspunten zijn naar mijn mening lief aandachtig gezond en hygienisch uiterlijk dat je er netjes bij loopt
en mijn eigen smaak is blauwe ogen en lief en ik vind het schattig als hij moet blozen:$ en hij moet gewoon zijn eigen mening hebben en zichzelf zijn
Als iemand zelfverzekerd is vinden de meeste meisje wel leuk. Als je zeker van je zaak bent enzo. Je hoeft niks te veranderen aan jezelf je bent goed zoals je bent!
Een meisje houdt ervan als je haar aan het lachen maakt als ze zich rot voelt, jij haar behandeld als een prinses en ze de enige voor je is. Een knap uiterlijk is bij een meisje niet jet allerbelangrijkste, zolang je maar lief voor haar bent.

En als een meisje je echt leuk vindt, dan hoef jij je niet voor haar te veranderen, maar accepteert ze je voor hoe je eruitziet en hoe je bent.
Je moet jezelf niet in alle bochten vringen zodat zijn jou leuk vind. Hij of zij moet jou leuk vinden zoals je bent❤️
Badge +1

je moet zeker je zelf zijn maarik ga toch eventjes zeggen waar ik op val:

uiterlijk eig alles als het r maar verzorgt uit ziet en qua innerlijk

iemand waar ik goed mee kan praten, NIET jaloers, loyaal, betrouwbaar, lief

Reageer