Vraag

wat vinden meisjes leuk

  • 20 November 2020
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal

ik vroeg me af wat meisjes leuk vinden aan jongens

vinden jullie gespierde jongens leuk?

ik vind dat ik best gespierd ben maar ik hoop niet te voor meisjes (ben 14)

Vinden jullie blond haar of donker haar leuker?

maakt het ook uit hoe jongens zich kleden?

en moeten ze grappig zijn, stoer of zelfverzekerd 

Vinden jullie het leuk als ze ervaren zijn?

 


3 reacties

Dat verschilt heel erg per meisje. Tis niet zo dat alle meisjes perse een blond jongen of perse een jongen met donker haar willen. Aan je uiterlijk kun je niet zoveel veranderen dus als je een meisje leuk vind, wees aardig voor haar. Ga niet anders doen wanneer er vrienden bij zijn. En ga al helemaal niet als je 1 dag verkering hebt om naaktfotos vragen. Wees gw lief voor een meisje dat vinden ze t leukst

Ik heb persoonlijk iemand die wel een beetje gespierd is, ik vind het belangrijk dat iemand zich een beetje verzorgd dus tanden schoon, haar gedaan, kleren die passen en niet verkleurd zijn, beetje fris ruiken en ook dus iemand die sport. Ik vind het belangrijk dat iemand zelfverzekerd over komt, tuurlijk heeft iedereen zo z'n onzekerheden, maar de houding die je aanhoudt vind ik belangrijk en je moet met een jongen kunnen lachen dus humor hebben. Iedereen heeft humor, maar je moet dezelfde humor hebben als het meisje. In een relatie moet je beste vrienden zijn en een relatie hebben, het moet dus niet alleen om de seks gaan, maar je moet wel echt van elkaar houden en lichamelijk contact willen. Of je dit hebt met iemand, weet je wel wanneer het moment daar is. 

Badge +1

 

 

hii, eigenlijk maakt mij het uiterlijk niet zo veel uit.. Toch hadden mijn meeste crushes donker haar. Kleding stijl vind ik niet echt belangrijk, maar een jongen met broeken met wijde pijpen en een grote hoodie vind ik wel sneller aantrekkelijker dan eentje met skinny jeans. Het verschilt echt per meisje. Als je een meisje leuk vind, wees dan gewoon jezelf, doe niet stoer bij je vrienden, geef haar aandacht en laat zien dat je haar leuk vind. Blijf echt jezelf.  

Reageer