Wat vinden meisjes

• 21 augustus 2012
  • 12 reacties
  • 700 Bekeken

Badge +17
Wat moet een jongen niet en wel doen om de aandacht te trekken van een meisje?
Alvast bedankt (:

12 reacties

Ga niet lopen klooien, kinderachtig doen en overdreven grappig. Wees gewoon lief voor dr en probeer met haar te gaan praten ofzo.

veel suc6!
wees lief , probeer haar te laten lachen maar niet kinderachtig doen , luister naar haar, vraag haar waar dr intresses liggen , en ga niet stoer doen als je met je vrienden bent :)

succes xxx
ff een vraagje wat doet deze topic in de catogorie seksualiteit ?

en als je aandacht wilt wees gewoon jezelf en ga je niet voor doen als iemand anders en toon interesse in haar
Goed opgemerkt Tilburg013. Het topic is verplaatst naar relaties en liefde.
Badge +17
Dankje 🙂 en sorry :S ...
niet stoer gaan doen als je dat niet bent,
lief zijn , aan het lachen maken,
complimentjes maken,
wees jezelf!

xx<3
doe wat ik ook een beetje doe bij mijn bestevriendin (ben jongen) 
1. maak haar aan het lachen.
2. doe niet stoer.
3. als zij beetje gek is (op een goeie manier) doe ook een beetje gek maar blijf wel jezelf (IK ben gek, zij ook, we hebben iets gemeen :D)
4. doe niet onaardig, en geef soms een complimentje
5. als zij ergens om hulp vraagt help dan.
6. als het kan ga dan naast haar zitten.
7. gedraag je een beetje opvallend verliefd maar ook weer niet te opvallend. dat zij miss een beetje doorheeft dat je haar leuk vind. en miss flirt zij wel een beetje terug.
8. werkt dit allemaal niet en flirt ze niet met je. en heb je de ballen om op haar af te lopen en te vragen of ze jouw leuk vind. dan zegt ze miss ja of miss nee.

ik hoop dat dit je zal helpen, ik doe alls tot en met 7. want 8 durf ik niet. 
complimentjes geven, & vooral niet veel aan haar zitten.
wees gewoon jezelf;)
jongens moeten echt niet stoer gaan doen.
xx
Wees zoizo aardig en jezelf werkt dit en hierboven niet please stap op haar af en zeg dat je haar leuk vind het zou zoveel makkelijker zijn als jongens dat gewoon deden.  
maak wat grapjes, niet te overdreven maar gewoon hoe je ook met vrienden doet. pak een x zachtjes een plukje haar ofz en zeg dat ze mooi is maar daarna kijk nje natuurlijk weer heel onopvallend weg en praat je weer veder met je vrienden. vraag een x aan dr of ze je iets wil uitleggen tijdens nederlands ofz. off als jullie een film kijken in de klas ga '''perongeluk' naast haar zitten. uiteindelijk zal ze het wel merken en als zij jou ook leuk vind zal ze met alles meedoen.

xx me
succes nog trouwens of is het je al gelukt ?? plzz vertel me x

Reageer