Wat vinden meiden lelijk en wat juist mooi aan een jongen qua uiterlijk en innerlijk?

• Anonymous
  • 0 reacties
Wat vinden meiden lelijk en wat juist mooi aan een jongen qua uiterlijk en innerlijk?

Gr Jerry ;))

19 reacties

Innerlijk:   
NIET: + té stoer doen, opscheppen over dingen die niet waar zijn.                                             WEL: + luisterd en begrijpt
                                                                                                                                                                              + beschermt
                                                                                                                                                                              + doet moeite voor school. (hoeft dan geen goede cijfers te halen)

een jongen die lief is, die naar je luisterd, die er voor je is en die je altijd probeert te steunen.
Als een jongen problemen heeft heb ik daar geen moeite mee. Ik zal hem ook steunen. We moeten er gewoon voor ELKAAR zijn.
Qua uiterlijk maakt het me echt niet uit, als ik ze maar leuk vind. ( ik val trouwens niet op negers)

Qua innerlijk;
 HUMOR! dat is echt het allerbelangrijkste
verder moet hij me accepteren hoe ik ben
lief naar me lachen
naast me komen zitten (gewoon altijd)
gewoon zichzelf zijn - ik vind het schattig als guys gewoon raar doen
zijn trui aan me lenen als ik het koud heb (:
lachen om dingen die ik doe
grapjes maken
me kusjes sturen op w'app
leuk kunnen praten
oeps, te veel gewoon in vorige reactie - besef het opeens (:
Een normale jongen(vriendje) moet dit allemaal realiseren 😉 hij kijkt niet naar voorbeelden, het moet uit zichzelf komen. Hij moet zien dat er iets is bij een meisje en Mocht het de eerste keer sijn dan is het toch wel even bibberen van de zenuwen van "hoe zou ze terug reageren" maar je moet weten dat ze apart zal reageren, of ze je leuk vind of niet en hieruit kun je meteen zien of je voor elkaar valt/voelt of niet
Ik vind meestal een net wat mannelijker postuur erg aantrekkelijk, maar dit is geen vereiste voor mij. Verder een leuke lach en een vriendelijke uitstraling hou ik van. Ik vind het bloedirritant als jongens maar nors voor zich uitkijken enzo. Ik zal ook eerder voor een vrolijke jongen vallen, dan voor eentje die alleen maar ruig probeert te doen :p

En innerlijk, ik vind het leuk als een jongen mijn muzieksmaak deelt, zodat ik hem naar elk festival mee kan slepen ahhaha. En verder spontaan, mij respecteren, maar absoluut niet op een voetstuk zetten ofzo (één keer gehad, gruwelijk irritant, een beetje tegengas is beter hahah), vrolijk, lief maar hij hoeft echt geen romeo te zijn, nja zolang hij maar zichzelf is, en niet de hele tijd stoer doet om erbij te horen. Daar prik je zo doorheen, dat laat een jongen echt heel onzeker overkomen. Vind ik persoonlijk dan hea. Op zich heb ik verder niet heel veel eisen haha, maar de klik moet er zijn vind ik ;p
Leuk (innerlijk)
- Lief.
- Ook met vrienden erbij lief.
- Iemand die niet stoer probeerd te doen.
- Vrolijk.
- Aardig.
- Iemand die echt geeft om je.

Niet leuk (innerlijk)
- Iemand die stoer doet.
- Iemand die nooit wat zegt.
- Iemand die iedereen afkraakt.
- Iemand die arrogant is

Leuk (uiterlijk)
- Iemand die lief lacht
- Iemand met mooie tanden
- Mooi haar
- Iemand die geen saaie spijkerbroek heeft
- Sportieve kleding

Niet leuk
- Saaie kleding (spijkerbroek, wit shirtje)
- Scheve lelijke tanden
- Een vieze geur
- Een jongen met oorbellen
Een jongen die zich zelf is het uiterlijk is niet belangrijk (wel het liefste zwart haar en een beetje getinte huid ookal is mijn vriendje spier wit en bruin haar)
Het is ook fijn als ze je niet bijna laten struikelen als ze de deur persé voor je willen openen.(doet nono wel 😂 )
Een waar je gewoon mee kan lachen maar die ook de ruimte geeft om bij vriendinnen te zijn.
Hier heb ik wat aan, bedankt! 😃
innerlijk leuk <3
-je hand vast durven te houden waar anderen bij zijn
-lief en begripvol
-jezelf zijn

innerlijk niet leuk -stoer proberen te doen
-anders voordoen met vrienden erbij

uiterlijk
ik heb niet echt heel erg uiterlijke "musts" het is wel fijn als de jongen langer is verder ehm ja...  gespierd maar niet te
Een jongen die lief voor je is en positief denkt.... uiterlijk maakt me eigenlijk niet echt uit... al vind ik blauwe ogen wel heel mooi om naar te staren 🙂
moet mij kunnen begrijpen , activist zijn
met mij naar protesten gaan en het begrijpen, wat de meete niet doen XD
en uiterlijk? boeiend gwn fris nix meer graag niet opscheppend voor de rest nix lol
xx anonymiss
uiterlijk en innerlijk
knap, niet dik en niet chubby dus gwn lekker getraind lijf geen nerd zijn met games niet te veel uit gaan en niet elk weekend drinken.
niet stoer doen terwijl je dat niet bent zelfde met grappig proberen te doen. als je met vrienden bent niet opeens gaan negeren op app of stoer gaan doen.
niet kinderachtig zijn. niet over andere meiden praten. me beschermen en luisteren naar wat ik te zeggen heb en niet stom doen over wat ik zeg. netjes tegenover mijn ouders zijn en als laatste niet met kanker schelden.
een jongen met mooie groene/ grijze/ blauwe ogen, een jongen die goed voor je is , en lelijk aan een jongen als hij je gebruikt en je behandeld alsof je niks bent
als je iemand leuk vind en daarom deze vraag stelt::

WEES JEZELF! ga je niet anders voordoen omdat mensen op dit forum zeggen dat ze dat leuk vinden 😉
Innerlijk; ik vind het heel belangrijk dat een jongen lief en betrouwbaar is. Hij moet zichzelf ook durven te zijn bij mij. En ook vind ik het leuk als hij een beetje humor heeft.

verder maakt het uiterlijk dan niet zo veel uit. 
Hey,

Innerlijk: 
Hij moet veel lachen, en een beetje gek zijn.
Ik moet het gevoel krijgen dat ik veilig ben bij hem.
En hij moet gewoon super lief zijn.
En leuke ouders zijn ook altijd wel leuk.

Uiterlijk:
Een leuke lach en een lekker kapsel.
Geen kabouter, wel beetje lang.
Liever beetje spieren maar niet te.

Kusjes mij
Leuk:
Stuntelig
Romantisch
Lief
Betrouwbaar
Grappig

Niet leuk:
grappen maken ten kosten van anderen (bijv. iemand die gepest word ofzo)
stoer doen
ijdel zijn

-xxx-

Reageer