Wat vinden jullie jongens mooi bij meiden? (Innerlijk + uiterlijk)

• 10 juni 2015
  • 4 reacties
  • 5458 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Graag antwoorden! Ben ik wel benieuwd na.. Alvast bedankt! 

4 reacties

Uiterlijk:
Niet te dik / Niet te dun
Meiden die normale bmi hebben , dat vind ik het mooiste. Ookal zit de bmi bijna bij ondergewicht of bijna bij overgwicht dat maakt me niks uit.

Lengte
Aangezien ik zelf aardig lang ben, vind ik meiden die 1,75 + zijn aardig , 1,80-190 is het best.

Gezicht
De ogen in combinatie met de mond (lach) vind ik heel belangrijk ,hier moet mijn gevoel gewoon zeggen dit is zo'n meid die ik mooi vind , of dit is het niet.
De gezichtsuitdrukking die je bijvoorbeeld maakt als je lacht maakt het plaatje compleet. Het maakt er niet uit hoe je er uitziet als je gezichtsuitdrukking (dus met ogen en lach) mooi is, kan ik verliefd op je worden. Gezicht vind ik het belangrijkste, daarom vind ik make-up ook een afknapper

Innerlijk:

Aardig /Lief:
Ik vind dat een meid aardig moet kunnen zijn , dit zit hem gewoon in leuk praten en zulke kleine dingen

Gevoel voor humor:
Je moet zeker kunnen lachen met de meid, bijvoorbeeld sarcastische humor of flauwe humor

Nuchterheid:
Dit hoeft niet, maar ik vind het wel iets hebben mensen die iets nuchter zijn.

Nadenken over dingen:
Ze moet een eigen mening kunnen vormen en kunnen beargumenteren, zodat je leuk met haar kan praten (bijvoorbeeld onder het genot van een wijntje bij de open haard)

Ik hoop dat dit je iets hebt, laat maar horen als je nog aanvulling wilt op iets.
Kleine vraag: waarom wilj e dit eigenlijk weten ? ik weet zeker als jij een meid bent dat er ooit een jongen komt die je luek vind
Heyy,

Uiterlijk:

Ik vind het belangrijk dat het meisje een mooi gezicht heeft: lach, ogen, wenkbrauwen enzo. 
Ik vind het ook mooi als het meisje donker-blond of bruin haar heeft.
De kleding moet in de mode zijn, maar niet te schreeuwerig zoals de Coolcat.
Het zou fijn zijn als ze ongeveer even lang is als ik.
Ze moet A.U.B. een beetje spieren hebben.
Niet te dik niet te dun.
Een beetje grote borsten/kont.

Innerlijk:

Ze moet zoiezo lief, aardig en betrouwbaar zijn.
Niet alleen over mode praten.
Durven zoenen.
Zelf dingen kunnen oplossen.
Kunnen praten over dingen als een natuurramp tot iets grappigs, niet zo van haha er is iets grappigs gebeurd . uit- maar daar gewoon bij kunnen mee praten.

Ja dat was het dan wel zo'n beetje.

Best wel veel hè??

Greetzz SexyGuy
Komt ie:

Uiterlijk:

-Mooie ogen, dit is het eerste waar ik naar kijk. Als je hieraan voldoet ben je al redelijk binnen bij mij.
-Lach, een mooie lach is zeker een must
-Klein, ik val zelf op meisjes die kleiner dan mij zijn. Weet niet waarom maar vind wat kleiner erg aantrekkelijk. Dus onder de 1.70 (ben zelf 1.73)
-normaal gewicht, ik hoef geen potlood maar gwn een redelijk gewicht. Stevig vind ik ook wel aantrekkelijk.
-Boeit me enigzins niet zoveel maar een beetje borsten en kont is goed meegenomen. Zolang het maar geen plankje is vind ik het prima.
-Weinig make up
-Voorkeur gaat naar blond maar bruin is ook leuk.

Innerlijk:

-Spontaan
-Leuke humor
-Inhoud hebben
-Lief
-Betrouwbaar
-Zichzelf zijn
-Open minded zijn
-Initiatief durven nemen
-Beetje verlegen kan geen kwaad
-Me accepteren
31-08-15 11:48 13Heyy,

Heyy

Qua uiterlijk:

- Bruin haar (blond is wel oké)
- Groene ogen (helderen kleuren zijn ook leuk  )
- Slank, maar ook niet te.
- Cup maat boeit eigenlijk niet, maar als k moest kiezen B of C
- Kont, maakt me niet veel uit gewoon gemiddeld zeg maar.
- Lief, schattig gezichtje (sproeten vind k wel oké)
- Lengte iets kliner,even groot, of iets groter dan mij.

Qua innerlijk:

- Iemand die open is.
- Iemand waar je mee kunt lachen.
- Iemand die zelfstand kan zijn (maar niet te)
- Lief & aardig
- Sportief
- Moet zichzelf blijven
- Betrouwbaar
- avontuurlijk
- En ik weet niet hoe je t wilt noemen, maar iets wat d'r uniek maakt, iets eigens, een persoonlijke eigenschap.

Belgian-Boy

Reageer