Vraag

Wat vinden jullie aantrekkelijk bij meisjes?

  • 17 September 2019
  • 4 reacties
  • 369 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, Wat vinden jullie aantrekkelijk bij meisjes? Graag er ook bij zetten hoe oud je bent, thaanks!

4 reacties

Joeexxx, antwoord jij dan even op mijn vraag?? ;)

Ik hou er van als meisjes spontaan, lief, sociaal, grappig en een beetje flirtend overkomen.
Fysiek mogen ze best wel de mooie rondingen hebben (je snapt me wel).
Kleur van haar en ogen doet er voor mij niet echt toe, alleen gaat de voorkeur naar bruin, golvend haar.
kleur van ogen... bruin zie liefst :)
voor de rest is een goed verzorgd lichaam, hygiene, belangrijk.

grtss
Randomdude x (bewerking: ben 17 btw)

Hey,
Ben zelf een 13 jarig meisje en ben bi.
Ik vind meisjes die qua karakter grappig en betrouwbaar zijn fijn. Qua lichaam boeit het me niet echt veel.

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi

 

Ik ben 13 en ik vindt het vooral belangrijk dat een meisje grappig en lief is.

Hoi 

 

Het belangrijkste is eigenlijk gewoon jezelf zijn, welke leeftijd dan ook, veel meiden (vooral op de middelbare) worden beïnvloed met een 'Ideaalbeeld’ door influencers op social media zoals Instagram.

Hierdoor worden o.a. veel meisjes onzeker omdat hun kont niet groot genoeg is of hun borsten niet groot genoeg zijn, dit is totaal niet nodig want niet elke jongen vind een grote kont belangrijk bijvoorbeeld. Natuurlijk is het mooi meegenomen, maar als jij een vriendje krijgt vanwege je kont, dan is het geen ‘gezonde’ relatie. Een jongen moet je leuk vinden hoe je bent, niet hoe je schijnt te zijn.

Kortom, gewoon jezelf zijn, er is altijd wel iemand die je aantrekkelijk vindt hoe je bent.

 

Hoop je er mee te kunnen helpen!

Mvg Hulpert 

 

 

ps: Het is natuurlijk wel belangrijk dat je jezelf verzorgt en geur is ook een belangrijk ding, als je stinkt door zweet of roos in je haar dan moet je er wel proberen iets aan te doen, want dat kan een grote afknapper zijn voor een jongen (en meisjes evt ook)

Reageer