Vraag

Wat vinden jongens leuk aan meisjes?

  • 6 December 2019
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hyy, ik ben 14 jaar en ga (volgens mij wel logisch) naar het middelbaar. Dit doe ik met de bus. Sinds een paar dagen zit er een hele leuke jongen bij mij op de bus, ik had hem al eens eerder gezien, maar ik durf hem niet echt aan te spreken. Hij is iets ouder denk ik (16/17 jaar). Ik zou graag willen weten wat jullie leuk vinden bij een meisje en of jullie do's and don'ts hebben voor me. Het is niet dat ik me ga aanpassen, ik wil het gwn graag weten. Alvast bedankt!❤️


2 reacties

Hallo Kitkat :)

Ik ben een jongen dus ik kan je vraag denk ik wel antwoorden. Ik vindt een meisje leuk als ze lief, grappig, verzorgd uiterlijk, en als ze gewoon haar eigen leven heeft zodat ik niet met haar 24/7 bezig hoef te houden want dat is vrij vermoeiend met meisjes. Je kunt het best gewoon opbouwen en sommige jongens vinden hard2get wel leuk. Je moet absoluut niet met andere jongens flirten om te kijken of hij dan jaloers is en je moet ook niet heel erg overdrijven qua make-up. Oh ja, het leeftijdsverschil is trouwens niet erg voor het geval dat je dat ook afvraagt.

-Dr8gon99

@ dragon

 

Hii,

Dank je

Reageer