wat trilt?

  • 6 December 2019
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik wil graag iets gebruiken als vibrator wat trilt maar ik ga geen vibrator kopen 

wat kan ik op  mij clitoris zetten wat trilt?


5 reacties

Heyo,

Je kan van alles kopen wat trilt, een telefoon, vraag niet hoe idk, een elektrische tandenborstel, een clarisonic ( ik wist ook niet wat het was, maar het is blijkbaar een grote tandenborstel, maar dan voor je gezicht). Ijsblokjesmaker, ja het trilt niet, maar op de site zeggen ze dat het je wel stimuleert, een ventilator, een kat, <-- Maar dat zet je niet op je clitoris. 

 

Ik weet voor de rest eigenlijk ook niks wat je anders kan gebruiken. Toch zou ik aanbevelen om een speeltje te kopen die daadwerkelijk bedoeld is voor het gene wat je ermee gaat doen.

 

See ya!

Spookyzx. 

Het lijkt mij inderdaad ook beter om toch een seksspeeltje aan te schaffen.
Het kan ietsje prijzig zijn, maar het is zeker een stuk veiliger en hygiënischer dan iets zoals een elektrische tanderborstel.

Reputatie 4
Badge +3

Heyo,

Je kan van alles kopen wat trilt, een telefoon, vraag niet hoe idk, een elektrische tandenborstel, een clarisonic ( ik wist ook niet wat het was, maar het is blijkbaar een grote tandenborstel, maar dan voor je gezicht). Ijsblokjesmaker, ja het trilt niet, maar op de site zeggen ze dat het je wel stimuleert, een ventilator, een kat, <-- Maar dat zet je niet op je clitoris. 

 

Ik weet voor de rest eigenlijk ook niks wat je anders kan gebruiken. Toch zou ik aanbevelen om een speeltje te kopen die daadwerkelijk bedoeld is voor het gene wat je ermee gaat doen.

 

See ya!

Spookyzx. 

Een kat😂 gap je bent echt een legend🖤🤘🏻

Je hebt voor baby's knuffeltjes die trillen zodat deze zich verplaatsen en de baby leert lopen misschien lijkt dit wel iets want het trilt goed en het is een knuffel dus ook lekker zacht om op te zitten 

Hallo Anonymous :)

Ik sluit me aan bij Menspersoon want hygiene is heel erg belangrijk en overal zitten bacterien op die een infectie kunnen veroorzaken, als je echt tips wil daarvoor kun je bijvoorbeeld een elektrische tandenborstel gebruiken maar wel heel grondig reinigen voor gebruik voor stimulatie van je clitoris. Het beste is om gewoon een seksspeeltje te kopen, hoe genant het ook is maar je kunt het altijd voor je ouders verbergen en de postbezorger ziet ook niet dat er een vibrator in zit.

-Dr8gon99

Reageer