Vraag

wat te doen met vrienden

  • 9 November 2019
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn vriendin heeft een crush op een jongen. Nu wil ze met hem afspreken, maar niet alleen. Dus nu hadden we bedacht om gewoon wat andere jongens en meisjes uit onze klas te vragen om gewoon wat leuks te doen als groep. Zonder specifiek haar crush te vragen.  Naast dat zij iets doet met haar crush is het natuurlijk überhaupt leuk om iets te doen als klasgenoten samen.

We hebben al wat eerder met deze groep dingen gedaan, zoals ergen friet eten ofzo. Maar echt goede vrienden zijn we niet. Weet iemand wat we kunnen gaan doen? 


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Met ze allen chillen voor een winkelcentrum, naar de bios, of dixi's vernielen.

Reputatie 1
Badge +1

Ik weet niet hoe oud je bent maar wellicht een biertje halen.

Ga alsjeblieft geen dixi's vernietigen… Lijkt met geen goed plan.

Het ligt heel erg aan de groep vrienden die je hebt wat je kunt gaan doen. Met sommige groepen kan groepsspellen zoals 30 seconds, weerwolven van wakkerdam of iets dergelijks spelen, terwijl je met andere groepen veel beter gewoon ergens kan gaan chillen of naar de bios ofzo. 

Ga met een groepje vrienden en zie dat het gezellig is. Laat die 2 een beetje appart van de groep waardoor ze vooral met elkaar bezig zijn maar jullie zijn er ook enkel niemand stoort dan waardoor de 2 wat tijd met elkaar hebben.

Zo was mijn nicht verliefd op iemand en schrik dus ik mee met mijn vriendin en een paar vriendinnen en vrienden tot ik zei man ik heb honger laten we eten we zaten buiten en ik zag het ging niet zo goed tot ik zei oh shit ik moet overgeven en liep weg mijn vriendin oh schatje en kwam mee wetend dat het pure komedie was, de rest van potverdomme dat wat Taylor had is bedorven en deden alsof ze ook moesten overgeven.

Mijn nichtje zat daar dus met haar crush alleen en zei wow allemaal zo ziek hoe voel jij je? Hij zei goed het eten is lekker en een leuke meid als gezelschap. Ik ging terug en die 2 waren elkaar zowat aan het aflikken ik was van ik word precies terug mottig 🤢ze zei Taylor stikt maar niet in jou gezever want het moet toch lukken dat iedereen buiten wij 2 moest overgeven, ik was van ja overgeven aan een verliefd stel 😉.

Ik zei jullie 2 zaten hier 😐 geen woord gerept dus wij gaven jullie een duw in de rug en kijk 😚 ze zei Taylor ge zijt echt een arrogante meid maar dank je. 

Hallo GalaxyDeer :)

Misschien naar de bios of rondhangen in een park ofzo. Gewoon iets wat jullie allemaal leuk vinden en dan komt het wel goed denk ik.

-Dr8gon99

Reageer