Vraag

Wat te doen als je iemand leuk vind die een vriendin heeft?

  • 28 September 2019
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind iemand leuk, maar diegene heeft een vriendin...
Iedereen die ons samen gezien heeft denk dat hij mij ook leuk vind, wat moet ik nu doen???

Ik wil hem eig ook niet afpakken van die vriendin, maar ik vind hem echt heel erg leuk, en hij mij volgens anderen ook.

5 reacties

Klinkt hard om te zeggen. Maar als die nog in een relatie zit dan kan je beter hun zo laten.
Als hij jouw echt leuk vindt had hij het waarschijnlijk al uitgemaakt met zijn huidige vriendin.
Het is misschien hard, maar je moet hem gewoon laten gaan. Zolang hij al iemand heeft, heeft hem verkering vragen niet veel zin.
Ik denk dat vriendschap met hem sluiten voor nu het beste is.

Hopelijk kan je hier iets mee.
Groetjes Anna
Badge
Ik vind iemand leuk, maar diegene heeft een vriendin...
Iedereen die ons samen gezien heeft denk dat hij mij ook leuk vind, wat moet ik nu doen???

Ik wil hem eig ook niet afpakken van die vriendin, maar ik vind hem echt heel erg leuk, en hij mij volgens anderen ook.

Dit klinkt bot, maar vergeet hem. Hij heeft een vriendin waar hij wss gelukkig mee is. In dit soort drama wil je niet betrokken zijn geloof me
Als hij jou ook leuk vindt, moet hij het uitmaken met zijn huidige vriendin. Je moet dus wachten totdat hij het uitmaakt, maar je daar niet mee bemoeien. Dát is zijn verantwoordelijkheid.
Hey,

Het is mischien niet leuk om te horen maar je kunt het het beste zo laten. Want je kunt wel zeggen van alles kan kapot. En ja alles kan ook kapot. Maar daar maak je het niet beter op. Dan breek je dat meisje en mischien vind die jongen jou wel niet leuk. Niet verkeerd bedoeld want je bent vast een leuke meid. En als hij jou leuk vind uit zichzelf dan kan het gewoon maar dan moet hij zelf de keuze maken om het uit te maken. Maar dat is mijn mening.

Groetjes,
Sophie

Reageer