Vraag

wat moet je doen als je verliefd bent op een meisje maar heel weinig contact met haar hebt

  • 19 January 2021
  • 9 reacties
  • 162 Bekeken

Badge

Ik ben verliefd op een meisje en heb bijna geen contact met haar 

ze zit in mijn klas en heb haar telefoon nummer niet allen haar Instagram en Facebook 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Er zijn op it forum genoeg topics te vinden met wat pick-up lines....

Reputatie 3
Badge +1

Je kan altijd gewoon een berichtje sturen, al is het maar ‘hoi’. Een meisje verwacht vaak van een jongen de eerste stap te zetten, maar goed, ik ken haar niet. En niet geschoten is altijd mis. 

Reputatie 5
Badge +6

Bel haar en vraag der insta of snap!

Badge

Ja maar dat is zo random

Badge

Ik heb bijna geen contact met haar 

Reputatie 5
Badge +6

Ja maar dat is zo random

Je kan ook als er weer school is meer met haar omgaan en dan uiteindelijk haar snap vragen, heb je niet iemand die haar insta/snap wel heeft, dan kan je het aan hen vragen…

-flopflop13 

Badge

Ik heb haar insta wel maar wat moet ik dan zeggen

Badge +2

Als je iets van een groepsopdracht heb voor school zou je gwn aan haar kunnen vragen of je met haar in een groepje kan. Hiermee kan je misschien een gesprek starten. Er is niks raars aan om dat te vragen!

Groetjess 

Badge

Ik zou gewoon proberen contact op te nemen met haar, je kan de sprong altijd maken, als je dan na een tijdje ziet dat zij niet heel geïnteresseerd in je is, dan zou ik stoppen met contact opnemen en dat is heel lastig en dat begrijp ik maar als je echt ziet dat ze niet geïnteresseerd is zou ik stoppen met proberen, maar als zij ook in jou geïnteresseerd blijkt te zijn, kun je op een subtiele manier proberen  te zeggen dat je haar eigenlijk wel leuk vind. 

Reageer