Wat moet ik nu?

  • 3 July 2018
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ben een meisje van 16 jaar en ik vind sinds december een jongen uit mijn klas leuk. Ik weet alleen niet of hij mij ook leuk vindt en we zitten volgend jaar waarschijnlijk niet meer bij elkaar in de klas. Hij kijkt wel vaak naar me, maar hij negeert mijn berichtjes en accepteert mijn verzoek op insta niet. We praten op school niet echt veel en vrijdag is waarschijnlijk de laatste keer dat ik hem zie.

Wat moet ik doen?


Groetjes

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Zoals je zelf waarschijnlijk ook wel inziet is de kans klein dat hij jouw mening deelt. Hij geeft een beetje tegenstrijdige signalen af, maar als je berichten worden genegeerd is dat niet zo positief nieuws.

Je komt er maar op één manier achter en dat is door voor vrijdag op hem af te stappen. Het kan natuurlijk ook na de vakantie, maar waarom wachten. Ik acht de kans niet groot, maar toch zou ik het proberen als ik jou was. Een uitnodiging voor een drankje kan nooit kwaad met dit lekkere weer. Je komt er gelijk achter of er enige interesse bij hem aanwezig is. Probeer het, want niet geschoten is ten slotte altijd mis.
Hey,

Zoals je zelf waarschijnlijk ook wel inziet is de kans klein dat hij jouw mening deelt. Hij geeft een beetje tegenstrijdige signalen af, maar als je berichten worden genegeerd is dat niet zo positief nieuws.

Je komt er maar op één manier achter en dat is door voor vrijdag op hem af te stappen. Het kan natuurlijk ook na de vakantie, maar waarom wachten. Ik acht de kans niet groot, maar toch zou ik het proberen als ik jou was. Een uitnodiging voor een drankje kan nooit kwaad met dit lekkere weer. Je komt er gelijk achter of er enige interesse bij hem aanwezig is. Probeer het, want niet geschoten is ten slotte altijd mis.


In de berichtjes die ik hem heb gestuurd heb ik gevraagd of hij mee wilde kanoën (we gingen met een groepje mensen, jongens en meisjes). Die negeert hij dus. Maar hij accepteert wel een insta verzoek van een vriendin. Ik ben heel verlegen en durf dus niet zo goed om op hem af te stappen en dat komt ook omdat hij altijd omringd is door vrienden van hem.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dat begrijp ik heel goed. Je kunt dan een poging op whatsapp doen zonder dat je een voorstel doet naar iets. Misschien had hij ging zin om te kanoën en wilde je niet afwijzen. Gewoon een begroeting en dan afwachten of er wat terugkomt. Zo niet dan kun je het waarschijnlijk vergeten.
Hey,

Dat begrijp ik heel goed. Je kunt dan een poging op whatsapp doen zonder dat je een voorstel doet naar iets. Misschien had hij ging zin om te kanoën en wilde je niet afwijzen. Gewoon een begroeting en dan afwachten of er wat terugkomt. Zo niet dan kun je het waarschijnlijk vergeten.


Ik ga denk ik eerst kijken of het vrijdag misschien lukt om hem te spreken en dan kan ik hem altijd nog appen. Dan is het minder ongemakkelijk denk ik omdat ik hem dan na de vakantie pas weer kan zien. Bedankt voor je hulp! Als anderen nog advies hebben: advies is altijd welkom.
Reputatie 3
Badge +8
Kijk, je hebt mij helemaal niet nodig. Je hebt zelf de beste oplossing gevonden. Ik duim voor je dat het vrijdag lukt en dat het goed gaat. Laat je nog weten hoe het gelopen is?
Kijk, je hebt mij helemaal niet nodig. Je hebt zelf de beste oplossing gevonden. Ik duim voor je dat het vrijdag lukt en dat het goed gaat. Laat je nog weten hoe het gelopen is?

Ik heb hem op school niet kunnen spreken want hij was te laat en toen we klaar waren was hij met anderen aan het praten en ik wilde hem niet storen. Hij was namelijk met een meisje aan het praten waarvan ik denk dat ze hem ook leuk vindt. Ik ga hem vanmiddag appen en kijk dan hoe het verder loopt.
Ik heb hem een berichtje gestuurd en hij antwoordde met ''Heyy'' toen vroeg ik of hij op vakantie ging en dat gaat hij inderdaad. Uiteindelijk vroeg ik of hij een keer een ijsje wilt eten met mij en toen reageerde hij niet meer.
Ik ben benieuwd of hij daar nog op gaat reageren, maar ik heb het pas een half uur geleden gevraagd.

Reageer