Wat moet ik met haar?

  • 3 February 2018
  • 5 reacties
  • 379 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Hallo allemaal.

Ik ben een jongen en ben 16 jaar. Ik en een meisje vonden elkaar leuk. Ik noem dr ff Z voor het gemak.

Het begon allemaal op kamp in de 2de. We kwamen erachter dat we elkaar leuk vonden. Nou helemaal mooi maar het is nie verlopen zoals we wilde. We waren allebij erg onzeker en vonden het soort van 'eng' om het openbaar te laten zien. Dat komt omdat de mensen erg stoken en dat vinden wij gewoon vervelend. Zo hebben wij een knipper relatie gehad. Dan besloten we om geen relatie te nemen, dan weer wel, dan weer niet etc etc tot nu. We hadden tijdje geleden besloten om geen relatie te nemen. (dit is jaren lang aan de gang we zitten nu in de 4de). Ik zit bij een psycholoog voor mijn onzekerheid. Ik had besloten om voor haar te gaan en niet onzeker te zijn. Maar toen was het te laat. Ze zei: nee ik wil het niet meer. Ik was kapot en ze heeft me ook een maand of 2 op afstand gehouden. Ik was in die tijd haar aan het verwerken (en ik ben al aardig ver).
Ik zoek niet meer echt contact. Ik lach met dr op school en het is gewoon gezellig. Maar niet via social media ofzo. Nu het rare: ze vroeg of ik naar de valentijns schoolfeest zou gaan. Ik zeg: ik kijk ff wat m'n vrienden doen ik denk het wel. Nou oke top. Net vroeg ze weer of ik naar dat schoolfeest zou gaan. Kijk tuurlijk kan je het vragen.maar zo de 2de keer lijkt mij onnodig. Er is ook een gesprek uitgekomen van een paar uur. zo heb ik vaker gehad dat ik ff wat vroeg of als zij wat vroeg, dat ze een heel gesprek start... Zij he. Ik niet. Toen zat ze wat te geinen over een meisje en mij (wat niks is) dus zei ik voor de grap: het is niks dus maak je niet druk. Zo heb ik een beetje zitten vissen of ze nog iets voelde. Ze gaf niks toe maar haar reacties waren wel met caps en de hele tijd flink ontkennen. Terwijl ze weet dat ik iemand ben die een beetje aan het geinen is...

Ik weet het niet meer. Ze zegt dat we gewoon vrienden zijn maar ik heb op sommige momenten m'n twijfels. Daarnaast door dit twijfel ik weer of ik haar leuk vind of niet. Ik wil het allemaal eigenlijk achterlaten maar ik voel nog steeds wel een beetje gevoelens... Zucht...

Ik hoop op wat tips ofzo maar het van me aftypen was ook erg fijn.

Groetjes!

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Ik kan me enigszins vinden in je situatie dus ik hoop je een beetje van dienst te kunnen zijn.

Je zult voor jezelf moeten bepalen of je haar nou ECHT nog leuk vindt. En of ze jou echt weer leuk vindt.
Want als een van beide niet zo is, moet je niet willen dat je er weer terug in wordt gezogen. Mocht het namelijk dan weer mislopen, ben je weer terug bij af wat betreft het verwerken van haar.

Of misschien zou je dat risico wel willen nemen, maar dat is aan jou natuurlijk.

Ik zou afwachten en op de een of andere manier er proberen achter te komen wat haar intenties zijn. Dan kun je daarna bepalen of je dat risico zou willen nemen.

Succes in ieder geval en misschien veel plezier op het feest.
Reputatie 3
Badge +4
Hallo daan.

Super bedankt voor je berichtje. Misschien heb je toch gelijk en moet ik haar gewoon als vriend houden. Ik hoef namelijk niet weer zo'n k*t gevoel te hebben. Ik kijk wat er op dat feest gebeurd. Als het toch wederzijds kan ik het overwegen en anders laat ik het erbij.

Erg bedankt! 🙂
Lieve kaasplank luister naar je hart xx anoniemgirl
Reputatie 3
Badge +8
@Kaasplank, Hoe is het eigenlijk afgelopen met Z?
Reputatie 3
Badge +4
@Cujiua hmm leuk dat je het even vraagt...

Nou.... We hadden weer wat contact met elkaar. Dus het verliefde gevoel kwam weer en bij haar ook. Maar telkens als ik vroeg wanneer wil je wat doen of wanneer wil je afspreken zei ze: ik heb het erg druk. (het was zomervakantie). Toen ik moest werken reageerde ik beetje kortaf want ze Appte me voor ik moest werken. Maar ik was er eigenlijk gewoon klaar mee. Telkens: ik heb het druk dit dat. Dus toen was het een tijdje stil.

We zijn naar dezelfde opleiding gegaan. Ja om eigenlijk dit verhaal kort te maken.... Ze negeert me en ik haat m'n klas. Ze negeren me ze kijken me aan maar zeggen niks. Geen gedag niks. Dus ik ben gewoon ontzettend alleen in m'n klas. Ik heb wel goed contact met een ander klas. Maar mn eigen klas... Vreselijk.

Dus terugkomend op je vraag... Slecht. Ze negeert me.

Reageer