Vraag

wat moet ik doen in deze situatie?

  • 14 August 2019
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik ben een 16 jarige jongen en werk momenteel bij een bedrijf waar ook een meisje werkt die ik al een tijdje best leuk vind. Nu praat ik soms wel met haar maar heb verder niet echt contact.

Nu weet ik niet wat ik het beste kan doen? Gewoon op haar af stappen of de situatie toch nog een tijdje aankijken?

4 reacties

Hoi,

Misschien een mengelmoes van beiden. Meteen afstappen lijkt toch erg verrassend en je kent haar bovendien nog niet goed, en de kans om haar goed te leren kennen heb je wel. Als je bijvoorbeeld een leuke meid ziet op school, die je nog nooit hebt aangesproken, kun je alleen op haar afstappen.

Gelukkig hoeft dat niet bij jou, omdat jullie wel eens praten met elkaar. De situatie aankijken helpt ook niet, want dan geef je de tijd meer tijd, voor ongelukkige gebeurtenissen. Aan de andere kant kan jullie vriendschap wel verbeteren, maar forceer dat liever, dat helpt sneller en dat is alles wat je kunt doen. Dan ben je er ook actief mee bezig.

Praat meer met haar als je de kans krijgt. Als dat soepel verloopt, en je vindt haar aardig, worden er vanzelf contactgegevens uitgewisseld.

Groetjes,

Geen_Naam
Reputatie 3
Badge +3
Is er denk je een kans dat ze jouw ook leuk vind?

Gr. Iwemw
Is er denk je een kans dat ze jouw ook leuk vind?

Gr. Iwemw


Dat vind ik dus heel moeilijk om in te schatten..
Reputatie 3
Badge +3
Ai... ja dan word het lastig ja. Kweenie of het werkt maar der zijn op internet genoeg lijstjes met signalen die vrouwen afgeven als ze iemand leuk vinden. Kun je eens proberen.

Gr. Iwemw

Reageer