Heyyy ben ik weer
geen idee wat er met die andere topic nou is gebeurt maar dat zie ik later wel
Er is dus ongv 2 maanden gelden iets gebeurt.
ik was dus op zo’n teen chat site en ik was gwn verveeld. En toen was er ene jongen van ongv zelfde leeftijd die zei ik ben echt klaar met deze chat kom privé chatten en toen begonnen we te chatten.
Nou het was echt hele leuk en we kwamen erachter dat we ook veel gemeen hadden en toen chatten we dus voor iets van 2 weken. Alleen hij flirtte dus de heletijd met mij en ik reageerde daar beetje verlegen enzo op. En ik wist al dat hij ook een shy persoon is en elke keer dat hij verlegen was stuurde hij zo’n bericht van “error dit account bal bal bla” en dat was echt super grappig want ik trapte er totaal niet in. En toen zei ik dus een keer van oké ik weet dat je er bent als je reageert dan vertel ik je een geheim en toen reageerde hij ook gelijk . Ondertussen had ik eigk een crush op hem gekregen maar ik vond mezelf een beetje stom daarvoor. 2 weken, alleen online en je hebt z’n gezicht niet eens gezien? Maar toch. Toen wou hij dus dat geheim weten dus ik zei ik heb een crush op iemand toen wou hij gelijk weten wie ik zei neeee ga ik nie zeggen enzo en hij zei nee maar ik heb toch een slecht geheugen. Dus toen zei hij oké als ik jou een geheim vertel dan zeg jij wie het is dus ik zei oké. Toen zei hij ik heb ook een crush op iemand en AAARHEHEJE hij zei “op jou” en ik was echt van waaaaaaat dus toen hadden we allebei confessed. Maar wat echt RAAR was. 1 dag later chatten we weer en toen zei hij opeens “ik heb nooit gezegd dat ik een crush op je heb bla bla bla” maar daarna praatten we gwn normaal verder. Hij wou dus de heletijd m’n nummer maar ik wou niet m’n nmr geven omdat m’n ouders soms door m’n tel kijken. Dus ik zei snap want dan had ik ene fake acc enzo maar hij heeft da niet. Nou de laatste dag dat we chatten was hij echt heel anders. Hij deed gwn anders ik merkte gwn dat er iets was. Dus ik vroeg gelijk van is er iets heb ik iets verkeerd gedaan en hij zei nee niks gebeurt. Ik wee tnogstweds ALLES wat hij me vertelde over hem en hij zei dus ik heb een hond en ik ik zei dus oohhh leuk ik wil ook een huisdier enzo. Nou in ieder geval hij zei niks. Toen zei ik zeker? Vgm is er iets. En hij zei ja k vind het gwn niet meer leuk m’n hond ging vandaag dood en m’n pc is kapot gegaan. Dus toen ik dat hoorde van z’n hond zei ik geijkt OMG SORRY SORRY en vgm heb ik IETS te vaak sorry gezocht want hij zei gelijk wow gaat het wel met je waarom ben je vandaag zo… extra. Dus toen had ik gelijk alles dr uit gegooit over dat ik mss een angststoornis heb enzo (van m’n andere topic) en zij was gwn heel aardig enzo tegen me. Alleen toen zei hij van ik ben gwn moe ik wil nu slapen gn (we chatten altijd in de avond) en altijd zeiden we gnnnn 🤍🤍🤍🤍🤍 (i know i knowww) en daarna heb ik hem gwn niet meer gesproken.
Ik heb echt al zoveel mensen van die site gevraagd of ze hem nog hebben gezien en ze zeiden van niet. Ik mis m gwn hij was echt de enige persoon waarmee ik gwn over alles kan praten.
ik weet gwn niet wat ik moet doen hij is de 1e jongen waar ik überhaupt om heb gehuild. Ik mis hem gwn. En in mijn andere topic ik weet niet wat ermee gebeurt is maar daar vertelde ik over m’n vakantie en zo’n jongen daar. Maar ik voel me tegelijkertijd ook weer schuldig tegenover die jongen online. En ik haat mezelf gwn omdat ik hem niet meer heb gesproken terwijl hij dat mss heel erg nodig had.
ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik wachten? Verder zoeken? Ik weet het gwn niet.
btw we praatten Engels en hij komt uit zuid Afrika, hij kon een paar zinnen Nederlands en hij zei een keer Slaaplekker lieffie OMGGGG
hopelijk heeft iemand tips