Vraag

WAT MOET IK DOEN?

  • 11 January 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Badge

Heyy,

Ik help normaal andere, maar nu heb ik zelf weer een topic. In mijn vorige topic schreef ik dat ik verliefd ben op mijn docent. Dat ben ik nog steeds, maar daar gaat het even niet om. Ik weet niet wat ik moet doen: iedereen, tenminste mijn zussen, twee goede vriendinnen en een goede vriend die ver weg woont, heb ik het vertelt, die zeggen dat ik het moet vertellen aan hem, dat ik op hem ben.

Hij is geen directe leraar van mij. Ik heb hem wel vorig jaar gehad, maar heb hem nu niet meer. Wel is hij nog bij ons op school, teamleider van HAVO, waar ik op zit. (Hij regelt alles voor HAVO eigenlijk een soort baas van HAVO)

Mijn vraag was dus: wat moet ik doen? Moet ik het hem vertellen of niet? Zo ja, hoe dan? Wat moet ik dan zeggen? 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vraag. Dat zou echt super super fijn zijn!

Alvast dank, voor als je niet reageert, voor het lezen van deze topic! :)) 

 

xxx HOII


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Oeii, dat is wel een dilemma.

Zij kunnen je niet forceren om dat te doen, en zelf hebben ze ook niet het recht om het aan hem te vertellen.

Ik zou het zelf niet zeggen, want ja het is gewoon een docent en hij is volwassen, jij niet.

Misschien is het ook verstandiger om je proberen over die crush heen te zetten.

Dat zou je dan ook aan je vriend(inn)en kunnen zeggen als je dat wil doen.

Dus het is een beetje de keuze aan jou, misschien kun je een lijstje maken met voor- en nadelen van het vertellen of niet.

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

 

Reageer