Vraag

Wat moet ik doen ?

  • 7 June 2018
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb best al lang fix met een meisje bij mij uit de klas we plagen elkaar we zitten aan elkaar soms een beetje duwen enzo en ik doe alles voor haar alleen het is soms jammer dan speelt ze hard to get en moet ik veel doen om haar te krijgen naar mijn mening. Ik heb haar mee uit gevraagd om een keer een ijsje te halen en dat ik zou trakteren en ze heeft me niet afgewezen dus ik denk dat het wel goed is en nu sinds kort is er een meisje die bevriend is met een meisje waar ik ook veel mee om ga vermoed ik op mij verliefd waar ik de eerste klas ook al verliefd op was ( nu 3de klas) maar toen niks werd omdat ik te verlegen was. Dus hebben vrienden van me gezegd in de klas tegen haar ( Lisa ) wist je dat ( ... ) op je was en toen schrok ze ervan en vroeg zich af waarom ik dat nooit had verteld.. en daarna heeft ze me geappt en vroeg ze of ik op haar was en ik zei ja dat was 1ste klas en nu zit ik 3de klas en heb haar 2jaar niet meer gesproken ... en zij zei telkens dus nu ben je niet meer op me ? En ik zo ja gaat moeilijk als je elkaar 2 jaar niet heb gesproken en daarna hebben we nog een leuk gesprekje gehad en ze vond me grappig zei ze en haar vriendin doet nu ook geheimzinnig tegen me en zegt steeds dat ze op me is


Dus mijn vraag is: wat moet ik doen ? Ik vind ze allebei leuk ...

3 reacties

Hey
Dus ze vinden je allebij leuk!?
Neem ze allebij zou ik zeggen! ;)
Haha nee grapje

Ik de k echt dat dit iets is waar je of zelf achter moet komen of een van de 2 doet iets waardoor je die graag of juist helemaal niet wil.
.
Je kunt kijken wie je het beste bij je vind passen

Of heel oppervlakkig wie je het kanpst vind

Met wie je een betere band hebt

Weetje wel dat soort dingen

Oeace
Sportfreak
Dankje voor je reactie ik ga kijken:)
De ene vond je leuk in de eerste, en wat ik uit dit verhaal opmaak vind je haar alleen leuk omdat ze op jou is. Als ik jou was zou ik voor de 'hard to get girl' gaan. Ik denk dat dat sneller iets moois wordt omdat je veel moeite voor haar doet.

Reageer