Wat moet ik doen?!

  • 21 April 2018
  • 7 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Hallo allemaal,

Ik ben een jongen en ben 16 jaar. Ik zit nu in mijn examen jaar en volgende week is mijn laatste les week.

Ik heb ooit vorig jaar een meisje ontmoet tijdens mij stage. Niks bijzonder toch? Dus wel... Elke keer als we elkaar zagen op school lachtte we naar elkaar en praatte we soms in de gangen (doen we nog steeds). Ze leek me leuk maar ze had een vriendje dus ik dacht braaf: ik bemoei me er niet mee...
Vorige week had ik haar foto geliked op insta... Gewoon dat doe je gewoon. Toen ik ff weg ging en ik weer op m'n telefoon keek zag ik dat ik getagt was in haar bericht. Ik begon te stressen en werd helemaal blij. Nu deed ik wat research (Nee niet stalken) en zag ik dat het uit was tussen haar en haar vriend... Er ging van alles door mn hoofd...

Vandaag hadden we examenfeest waar zij ook was. Uiteraard naar elkaar gelachen en een knikje. Toen we op de dans vloer stonden stond ik bij mijn vrienden en zij bij die van haar. We stonden even later naast elkaar en toen kwam ze naar me toe... Ze stak haar handen uit... En ik pakte haar handen... En we danste... Het was echter nog geen minuut lang. Maar ik wist niet wat me overkwam... Later gebeurde het weer. Ook niet zo lang maar het gebeurde wel... Mijn avond kon niet meer kapot. Ik keek net op m'n insta naar de foto waar ik was getagt door haar (ik weet het... Beetje stalkerig) en toen wss m'n tag weg...
Ik snap er helemaal niks van... Ik wil haar een berichtje sturen maar ik ben zo bang dat ik me maar blij maak voor niks... Zij is ook best knap en volgens mij heeft ze veel vrienden. Ik heb ook wel wat vrienden maar ben niet bepaald populair en ik kan ook niet geloven als zij mij ziet zitten...

Sorry voor het lange verhaal en ik hoop dat ik wat rups kan krijgen van wat ik moet doen... En meiden? Wat betekent dit nou bij jullie?!?

Alvast bedankt!!

7 reacties

Hoi!

Jullie hebben een fijne avond gehad en lijken een klik met elkaar te hebben. Zij heeft jouw tag verwijderd op Instagram, wat jou onzeker maakt.

Een berichtje sturen lijkt me een goed plan. Je kan haar vragen hoe het met haar gaat na het feest, bv. of ze niet te moe is. Als het gesprek wat op gang gekomen is, zou je haar kunnen vragen naar die tag.

Jullie hebben een fijne tijd gehad, dus jullie zouden nog eens kunnen afspreken. Naar het park of bioscoop bijvoorbeeld. Misschien is het beter in een echt gesprek over die tag te beginnen. Waar jij je het fijnste bij voelt.

Dat ze knap is en veel vrienden heeft hoeft niets te betekenen. Jij kan voor haar de juiste jongen zijn, en dan maakt het aantal vrienden of uiterlijk niet uit.

Nu zit je te piekeren. Volgens mij kan dat gepieker alleen ophouden als je contact met haar opneemt. Dat is spannend, maar het lijkt me het juiste om te doen.

Groetjes
x
Dat is goed nieuws 😳 Jullie hebben een afspraakje, en van wat ik hieruit kan afleiden, wordt dat vast gezellig.
Nog meer goed nieuws 😳 Jullie lijken het goed met elkaar te kunnen vinden. Het volgende afspraakje is op haar werk. Dat wordt vast gezellig. Voor een afspraakje daarna kunnen jullie naar het park gaan, picknicken bijvoorbeeld, of iets gaan drinken in de stad. Als het mooi weer is, kunnen jullie een ijsje eten.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken of het afspraakje een goede indruk heeft achtergelaten. Jullie hebben een volgende afspraakje, dus ik denk dat het voor jullie beiden fijn was.
Reputatie 3
Badge +4
Hey alle,

Onwijs bedankt voor jullie reacties!! Ik heb zoals jullie zeggen een berichtje gestuurd (ja ik heb het gewoon gedaan :D)... Ennnnn we hebben lekker gepraat beetje elkaar leren kennen. Toen we het over haar werk hadden zei ik: ja jij werkt toch daar enz? Ja klopt volgens mij ben je de enige die het kent haha. Dus ik zo: ja ik kom er regelmatig. Dus zij was helemaal verbaasd dat ik er regelmatig kwam. Toen zei ze: kom morgen anders langs? Dus ik werd weer helemaal gek en zeg uiteraard: ja is goed, hoelaat?

Kortom ik heb een soort van afspraakje met dr op dr werk :D

Ik ben super gelukkig en blij en respecteer jullie berichtje en ben dr heel dankbaar voor.

Groetjes
Reputatie 3
Badge +4
Voor de mensen die benieuwd zijn hoe het afgelopen is 🙂

Nou we gingen dus afspreken bij haar werk. We waren een beetje aan het praten terwijl zij haar werk deed. Na een half uurtje moest ze verder dus ik moest weg. We hadden het erg gezellig maar toch twijfelde ik of dit wel voldoende was... Of dit wel een goede indruk heeft achter gelaten...

Ik ging in die buurt nog een rondje fietsen. Toen ik richting huis was keek ik op mijn telefoon en stond dat ik berichtjes van haar had... Ze had gezegd: je mag wel vaker langskomen want dat maakt het werk ook wat leuker! En ze zei: ik vond het ook erg gezellig. Ik was super blij en reageerde daarop. Nu gaan we afspreken in de mei vakantie. Het is wel weer op haar werk maar ik ga proberen wat langer te blijven en misschien afspreken als we beide niet te hoeven werken.

Hebben jullie trouwens nog tips wat leuk zou zijn om te gaan doen? Gewoon een keer leuk afspreken?
Reputatie 2
Badge +9
Er is sws een klik, maar of dat een relatie klik is of alleen een vriendschap klik, dat moet je nog uitvogelen.

Zoals hier boven al gezegt kan je is met haar afspreken. Als ze dan ja zegt, dan kan je tijdens dat afspraakje er achter komen of ze je leuk vind.

Want ze kan natuurlijk ook gewoon met je meegaan als vriend zijne.

En over die tag.
Het kan zijn dat ze die tag per ongeluk heeft gemaakt en dat ze hem daarom heeft verwijderd. Of het kan zijn dat een vriendin van haar je tagte en zei dat niet wou, wannaar ze het dus verwijderde.

Maar ook dat kan je tijdens een berichtje of afspraak aan der vragen als je je er echt zorgen over maakt.

Succes,

Gr: Mr.S
Probeer eens bij haar te polsen wat ze van je vind, dit zou je kunnen doen door haar een bericht te sturen met "het was erg leuk hè" of "zin om een keer af te spreken in de meivakantie?" Aan haar reactie zou je wrs al kunnen uithalen of er iets veranderd is.

Reageer