Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Wat moet ik doen?

• 16 juli 2017
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo iedereen!
Bedankt voor het klikken ;)
Mijn vriend en ik hebben een hele sterke band en we hebben allebei hetzelfde karakter "bijna dan"
We zijn allebei te gul. We zijn er allebei van overtuigt dat we het nooit gaan uitmaken etc etc, we zijn echt te smoor en behandelen elkaar goed. Alleen. Ik ben laatst heel vaak door nederland gereisd en heb veel souvenirs voor hem gekocht enzo. En hij heeft ook veel voor mij gekocht enzo. Alleen nu komt het: ik ben bijna jarig, en hij wilt voor mij verjaardag een canon videocamera kopen omdat hij weet dat ik die wil. Alleen hij weet niet welk model dus wil hij dat ik mijn gewenste model aan hem doorgeef, want hij kan die goedkoop krijgen op vakantie. 100/150 euro. Alleen ik vind dat veelsteveel!!!! Niet normaal echt niet normaal ik ben al blij met een hamburger bij de macdonalds? Is dit normaal? Bieden jullie vriendjes dit ook aan? Hij kan het best voor mij kopen enzo maar ik ga het geld dan terug geven en hij wilt dat niet.

Is dit normaal? Ik wil geen goldigger zijn ofso. Ik hou echt van hem ik wil niet dat hij zoveel geld aan mij verspilt. Graag advies :)

Met vriendelijke groet,
Lisa 🙂

2 reacties

Hey Lisa,
Wat supet lief dat je vriend zo'n groot cadeau voor je wil kopen! Ik snap dat je daarom misschien je een beetje opgelaten voelt. Zelf heb ik momenteel geen vriend maar weet wel hoe moelijk deze dingen zijn haha. Je moet natuurlijk alleen iets doen als jij je er goed bij voelt maar, als hij dat graag voor je wilt kopen en als je zeker weet dat hij zich er ook goed bij voelt zou ik het gewoon van hem aan nemen. Het is best wel iets duurs maar toont wel weer aan dat hij veel van je houd. 🙂 En verder maakt dat je echt geen golddigger hoor want wat jij al zegt voor jou gaat het ook om het gebaar en had je bv een reep chocola ook al goed gevonden. Ik hoop dat ik een beetje geholpen heb en veel suc6.
Groetjes,
Toxicaf
Dankjewel! Heel erg bedanke 🙂

Reageer