Wat moet ik aan met deze jongen?

  • 4 June 2021
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik zal de situatie even kort uitleggen.

Het gaat over een jongen die in de 3de klas zit van havo en ik zit in de 2de van mavo.

Een jongen die ik via korfbal en school ken die heeft 1 jaar geleden een heel raar gesprek met mij gevoerd of hij mij mocht vingeren enz en naja het was allemaal heel raar.  Nu zit hij in een ander team dit jaar (al vanaf september). Sinds mei probeert die jongen naar mijn idee mijn aandacht te zoeken, hij gaat heel vaak met zijn vrienden in de pauze heel vlak bij mij zitten en ik weet niet of dit met opzet is of gewoon toeval, maar het gebeurt nu wel een beetje te vaak toevallig. Ik denk zelf dat ik hem leuk vind en ik weet alleen niet of hij mij leuk vind. Ik durf hem ook niet te appen of contact met hem te zoeken.

Wat moet ik doen?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Je schrijft dat je niet zeker weet of je hem leuk vind. Dat moet je eigenlijk wel eerst weten. Om daar achter te komen is het misschien goed om te proberen hem zo min mogelijk te zien. Als je dan na een tijdje (een maand/2) merk dat je zijn ‘bijzijn’ eigenlijk wel mist, vind je hem dus leuk, als da niet het geval is, weet je ook gelijk dat je hem niet leuk vind ;)

Reputatie 3
Badge +1

hopelijk heb je er wat aan

groetjesss

Reageer