Vraag

Wat kan ik doen met mijn vriendin?

  • 29 June 2020
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 14 en heb nu al 5 maanden een vriendin, we doen het erg rustig aan wat betreft zoenen etc. Puur omdat zij nog niet echt veel ervaring heeft. Zij is ook een wat rustiger type dus af en toe een beetje saai. Maar ik ben wel gek op haar! Alleen als we afspreken doen we eigenlijk niets meer dan samen in bed liggen en knuffelen, verder komt het ook niet. Heeft iemand tips hoe ik haar kan zoenen en wat kan ik met haar doen tijdens het afspreken, wat maakt het afspreken nou echt leuk in de zin van : lol hebben aangezien ze af en toe een beetje saai kan zijn.


4 reacties

Hoiii! 

 

ik zou zeggen dat als je vriendin (of jij) iets nog niet wil of er nog niet aan toe is je het niet moet doen. Als jij haar nu zou gaan zoenen dan zal ze dat waarschijnlijk niet echt leuk vinden.

Het beste wat je kan doen is er met haar over praten en vragen of ze het en keer wil proberen.

sowieso vind ik dat een vriendje niet alleen iemand is waar je mee zoent enzo, je moet er gewoon je verhaal bij kwijt kunnen en lol met hem kunnen hebben en zo geld het ook andersom, jij moet het ook leuk hebben met je vriendin.

met mijn vriend heb ik ook nog maar drie keer gezoend denk ik, maar ik hem het echt heel erg gezellig met hem! Ik kan echt alles bij hem kwijt en ik vind het ook zo schattig hoe hij met mijn ouders omgaat, mijn moeder helpt hij altijd met afwassen en hij neemt een bosje bloemen mee als de bloemen niet meer mooi zijn die hij de vorige keer had gegeven en met mijn vader is hij ook gewoon voetbal aan het kijken.

ik zou vooral goed nadenken over wat jullie allebei willen! Succes!

Badge

Hallo. bedankt voor je antwoord. Allebei willen we heel graag zoenen alleen heb ik persoonlijk de ballen er niet voor. (heel laf) en soms geven we wel kusjes maar dan gaat ze gelijk weer weg met dr mond.  Maar mn vriendinnetje is erg verlegen en bescheiden dus ze is niet echt iemand die 1,2,3 met mn moeder dingen zou doen. Ik kom niet vaak bij haar thuis namelijk. Maar zou ik mogen vragen wat jullie doen naast het luchten van jullie hart? Activiteiten binnenhuis?

Reputatie 1
Badge

Hallo! Je bent geen 14 want in je vorige topic was je 13 en 4 maanden  en die was 9 maanden geleden erop gezet en deze 4 maanden gelden… waarom lieg je over je leeftijd?

Reputatie 2
Badge +2

Hey!

Nou dit verhaal komt me erg bekent voor aangezien mijn vriendje precies hetzelfde had. Ik ben precies hetzelfde als jouw vriendin. 
 

Mijn advies is echt om er met haar over te praten en om haar te vragen om eerlijk te zijn. Ik weet zelf nog dat ik zelf ook wel wilde zoenen, maar het echt niet durfde en bang was dat ik dr niks van bakte. Het heeft bij zelfs wel 6 maanden geduurd voordat er echt iets gebeurde. Geef haar vooral een veilig  gevoel. Het zal vast verkeerd gaan, maar dat is dan ook niet erg. Zolang jullie maar blij met elkaar zijn.


Hoop dat je hier toch wat aan hebt!

Groetjes :)

Reageer